Ja, vill du bli trött och lugn fungerar de bra (fast jag föredrar xanax).
De blåa är väl 10 mg? Överhuvudtaget tycker jag inte benzodiazepiner är så roliga att droga på om man vill ha kul. Det är väl därför de är klassade som IV och inte I .. De har väl mest värde när man vill komma ner från andra "riktiga" droger eller sova
Valium är schyst. Droppa ett par på morgonen så är du lugn och bekymmersfri hela dagen. Jag får inställningen "ähh.. Det är lugnt. Det löser sig nog" till allting på valium.
Valium är super! Det svenska namnet för dem är Stesolid, fast jag gillar de blå bättre Man blir avslappnad o skön, om du vill ha en skönare effekt så ta några Citodon eller Treo Comp till...kodeinet gör susen
Ja, vill du bli trött och lugn fungerar de bra (fast jag föredrar xanax).
De blåa är väl 10 mg? Överhuvudtaget tycker jag inte benzodiazepiner är så roliga att droga på om man vill ha kul. Det är väl därför de är klassade som IV och inte I .. De har väl mest värde när man vill komma ner från andra "riktiga" droger eller sova
Vad är det för skillnad på "rusen" mellan valium och xanax?
Ingen större egentligen, men Xanax har ett kortare rus, valium har längre halveringstid. Tycker att xanax är potentare också - en 2 mg xanax -tablett är ungefär som 20mg-30mg valium. Valium är ju också känd för att vara den svagaste benzodiasepinen av dem alla
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!