• 2
  • 3
2009-07-02, 10:19
Medlem
Alla ska vi den vägen vandra, att vara rädd för det är som att gråta över spilld mjölk.
Citera
2009-07-21, 18:52
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Vi får hoppas att du har rätt.

Varför i helvete tar du Lergigan mot ångest?

för att jag inte vill ta beroendeframkallande preparat då jag har en beroendepersonlighet
Citera
2009-07-21, 23:37
Medlem
Tjohildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Vi får hoppas att du har rätt.

Varför i helvete tar du Lergigan mot ångest?
Undrar jag med...Atarax, Lergigan, Theralen...seg och torr i munnen blir man. Ångestdämpande är de INTE! Sömnig, i bästa fall ja, men ångesten finns där ändå. Så sluta ge sån skitmedicin, läkare! Ni fattar inte vilken skada ni gör!
Citera
2009-07-22, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemomintedu
Just nu sitter jag här och tror att världen kommer gå under. Jag vet att det inte är så men det känns i hela kroppen. jag känner golvet skaka under mig och jag känner ångesten komma krypande upp för att göra ont än en gång. Jag är helt säker på att detta är slutet och att jag kommer dö inatt. Och det känns så fruktansvärt verkligt även om jag vet att det inte är det. Ena halva säger si och den andra säger så. Just nu vinner den falska halvan då jag kan känna och höra hur jorden skakar under mina fötter. jag är så rädd att jag nästan ska spy. och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Har tagit 2 pills lergigan men har inte gett någon verkan. har theralen men är rädd för att förvärra skiten om jag tar det. är så jävla rädd. är helt säker på att snart kommer det bli värre. det kommer bli en hemsk natt. Vad ska jag göra? nu vibrerar hela soffan
Ja e lite black metal/grindcore läggd och det där låter som en skön dröm ^^.

Även om det är svårt tänka sig in i andra känslolägen om man starkt är inne i ett annat försök se det hela med perspektiv och inse att du har det rätt bra. vet inte hur du/ni funkar men det rådet har jag gett mig själv.
Citera
2009-07-23, 01:42
Medlem
Jepp, världen kommer gå under alldeles snart, 21 december 2012 för att vara exakt. Dags att börja spana efter Nibiru
Citera
2009-07-23, 01:59
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Geek
Jepp, världen kommer gå under alldeles snart, 21 december 2012 för att vara exakt. Dags att börja spana efter Nibiru

palla dig. du tycker inte att det är lite taskigt att skriva något sådant till någon som faktiskt tror att världen ska gå under? som tur är, är jag inte i den sinnestämningen idag. gå och lägg dig.
Citera
2009-07-23, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vemomintedu
palla dig. du tycker inte att det är lite taskigt att skriva något sådant till någon som faktiskt tror att världen ska gå under? som tur är, är jag inte i den sinnestämningen idag. gå och lägg dig.

Sorry, kunde inte låta bli. Har själv varit lite nojig efter att ha hängt på diverse domedagsforum. Men som man brukar säga det som inte dödar det härdar. Har nu en sak mindre att oroa mig för.
Gå isäng, du skojar? Det här är ju den bästa tiden på dygnet.
Citera
2009-08-03, 18:54
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Geek
Sorry, kunde inte låta bli. Har själv varit lite nojig efter att ha hängt på diverse domedagsforum. Men som man brukar säga det som inte dödar det härdar. Har nu en sak mindre att oroa mig för.
Gå isäng, du skojar? Det här är ju den bästa tiden på dygnet.

yeah yeah. Tycker bara att man ska tänka lite innan. det kan vara jobbigt för någon som mår riktigt dåligt att höra sådant. men godtar ditt sorry.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in