• 1
  • 2
2009-06-28, 01:04
Medlem
vemomintedus avatar
Just nu sitter jag här och tror att världen kommer gå under. Jag vet att det inte är så men det känns i hela kroppen. jag känner golvet skaka under mig och jag känner ångesten komma krypande upp för att göra ont än en gång. Jag är helt säker på att detta är slutet och att jag kommer dö inatt. Och det känns så fruktansvärt verkligt även om jag vet att det inte är det. Ena halva säger si och den andra säger så. Just nu vinner den falska halvan då jag kan känna och höra hur jorden skakar under mina fötter. jag är så rädd att jag nästan ska spy. och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Har tagit 2 pills lergigan men har inte gett någon verkan. har theralen men är rädd för att förvärra skiten om jag tar det. är så jävla rädd. är helt säker på att snart kommer det bli värre. det kommer bli en hemsk natt. Vad ska jag göra? nu vibrerar hela soffan
Citera
2009-06-28, 01:06
Bannlyst
Se det hela lite så här...

Om världen skulle gå under imorgon, vad fan skulle egentligen vara fel med det?
Citera
2009-06-28, 01:07
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scooby-doo
Se det hela lite så här...

Om världen skulle gå under imorgon, vad fan skulle egentligen vara fel med det?

massa massa fel. ja vill inte dö.
Citera
2009-06-28, 01:08
Medlem
Ireqoms avatar
Här vibrerar då ingenting?
Jag tycker du ska åka till psyket i morgon och få prata ut
Citera
2009-06-28, 01:08
Medlem
arvid89s avatar
Ta det lugnt, världen kommer med största sannolikhet (jag har inte räknat på det, men är rätt säker) inte gå under inom den närmsta framtiden.
Drick ett glas vatten och sansa dig, se på en film eller något och gå sedan och lägg dig så ska du se att det blir bättre imorgon.
Citera
2009-06-28, 01:11
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ireqom
Här vibrerar då ingenting?
Jag tycker du ska åka till psyket i morgon och få prata ut

Jo låter vettigt. det är bara så otroligt svårt att komma bort från detta jävla vibrerande och örondomnande ljudet. kan inte riktigt ståå ut.
Citera
2009-06-28, 01:12
Medlem
vemomintedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arvid89
Ta det lugnt, världen kommer med största sannolikhet (jag har inte räknat på det, men är rätt säker) inte gå under inom den närmsta framtiden.
Drick ett glas vatten och sansa dig, se på en film eller något och gå sedan och lägg dig så ska du se att det blir bättre imorgon.

har druckit mängder med vatten. är inte alkoholpåverkad eller så. Jag mår bara väldigt dåligt för tillfället. och det känns så jobbigt. kan inte titta på film måste koncentrera mig noga för att kunna skriva här. måste sansa mig. men de e svårt.
Citera
2009-06-28, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vemomintedu
massa massa fel. ja vill inte dö.

Varför är du så rädd för att dö för då?
Dö kommer du väl att göra förr eller senare va?
Citera
2009-06-28, 01:16
Medlem
Innovators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemomintedu
har druckit mängder med vatten. är inte alkoholpåverkad eller så. Jag mår bara väldigt dåligt för tillfället. och det känns så jobbigt. kan inte titta på film måste koncentrera mig noga för att kunna skriva här. måste sansa mig. men de e svårt.

Är du bekant med panikångest? Jag antar att det är något sånt du får när du tänker på jordens undergång och döden.

TA det lugnt, det går över. Man lär sig hantera det hela.

Vidare, vi måste acceptera sådant vi inte förstår eller har makt över. T.ex. mår jag dåligt när jag tänker på universums storlek och vem som är gud, vad som händer efter döden o.s.v. Men jag accepterar att jag inte förstår eller vet. Därför har jag inte längre panikångest.

Om jorden går under imorgon, vad gör det? Vi dör alla för eller senare, det finns inget egenvärde i någonting.

Vad vet vi om vad som händer sedan? Vi kanske har odödliga själar allihopa, vem vet - hur kul det nu vore att aldrig få dö, hemska tanke.
Citera
2009-06-28, 01:24
Medlem
biggander2s avatar
Gör som ovan och chill till en bra och lugnande film som får dig på andra tankar , jag rekommenderar "Knowing" , ny och bra film med bla Nicholas Cage

Lycka till !
Citera
2009-06-28, 01:27
Medlem
Juntaneinens avatar
heöt allvarligt så rekomenderar jag dig att porrsurfa. Jag har postat en sjukt fin tjej på tråden: https://www.flashback.org/showthrea...1#post17379531
Citera
2009-06-28, 01:27
Medlem
Androass avatar
TS:

När du nu sitter framför datorn, lova att inte titta bakom dig. Jag varnar dig, titta inte bakom dig!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in