2004-06-14, 11:02
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_tranc3
Inte kan äta...? Det är bara å tvinga i sig lite krubb emellanåt.

Inte direkt. Det enda jag kan få i mig är yoghurt och buljong. Detta kan jag äta tidigast sex timmar efter senaste dosen. Att tvinga i sig en macka fungerar inte. Då får man ju sitta och äta en sketen macka i över en timme.
Citera
2004-06-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTea
Inte direkt. Det enda jag kan få i mig är yoghurt och buljong. Detta kan jag äta tidigast sex timmar efter senaste dosen. Att tvinga i sig en macka fungerar inte. Då får man ju sitta och äta en sketen macka i över en timme.

Jo, jag vet att det är svårt att äta när man är igång. Det var därför jag skrev tvinga...efter ett par gånger så är det inte alls lika svårt. Jag tror att det är mest psykiskt att man inte kan äta. Gör man det till en vana så brukar det funka, ivarjefall för mig och många jag umgicks med. Jag brukade försöka äta ett lagat mål mat minst en gång om dan, om jag inte snöade in på nåt eller var ute och sprang omkring...
När jag skrev "trycka en fet macka" så menade jag inte en smörgås, om det var det du syftade på med att tvinga i sig en macka i över en timme, utan en fet blandning i armen...
Citera
2004-06-22, 15:08
Bannlyst
Tog lite tid men man vänjer sig tillslut att käka på Tjack.. så länge du inte har slängt i dig lite väl mycket....... Men ifall så nu är fallet så brukade ja ta rypper innan för att kunna såva på dom... Men ja fick alltid pulnojor innan ja gick o la mig.....
stress äta riskakor som fan...
Citera
2004-06-22, 16:07
Medlem
Hvis jeg ikke klarer ete noe mat på tjack, tar jeg en nutrilett eller annen proteindrink jeg.
Citera
2004-06-22, 21:33
Medlem
nyblads avatar
Enbert propavan och brass funkar inte, iaf inte för mig. Men första holken när tjacket börgar gå ner är så jävla BRA,tycker inte det är värt att ta tjacket om man inte får ta den, men därimot är det strängt förbjudet att röka i börgan på tjacket, för då gör det inte alls samma grymma effect när tjacket avtar.
Imovane är bra, bara man inte tar så många att hallisarna kommer då vägrar jag sova sen, då känner man säg som en tecknad seriefigur med fåglar och stjärnor runt skallen fast utan huvudverk utan mår asgött.
Stilnoct är bra men där kan andra trevliga hallisar komma.
På roppar kommer inga hallisar, men anars är det typ samma.
Sen vill man gärna ha någon nosenon lr flytande theralen så att man sover bort så mycket av AT:n som möjligt, sen nån opiat när jag vaknar...
Jag kan förövrigt äta kyckling, potatis, sås grönsaker och frukt mm på tjacket....men inte KÖTT jag som älskar kött egentligen....
Citera
2004-06-23, 14:00
Medlem
LadyTeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr_tranc3
När jag skrev "trycka en fet macka" så menade jag inte en smörgås, om det var det du syftade på med att tvinga i sig en macka i över en timme, utan en fet blandning i armen...

Aha...
Citera
2004-06-23, 15:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av REEEETAAARD
Är det bara jag som krachar efter några dagars "uptime" på E??

Annars kan ni ju testa att ta E 2 -3 timmar innan ni ska sova så mår ni godis + att ni minskar risken för avisar dan efter ...

Eller det kanske bara funkar på mig??

Ville bara stödja killen lite...
självklart så krachas här på xtc.. varenda gång om d går....
D e ju värt halva trippen.. o man flyger ju lätt iväg på en xtc
efter man tömt kroppen på onödigheter..
Citera
2004-06-23, 23:29
Medlem
Unbalanceds avatar
Somna på tjack gör man när man vart vaken ett antal dyng & tatt lite flödder + röka, man ska fan aldrig försöka sova .
Punda vidare tills kroppen säger STOPP!
Citera
2004-06-24, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Somna på tjack gör man när man vart vaken ett antal dyng & tatt lite flödder + röka, man ska fan aldrig försöka sova .
Punda vidare tills kroppen säger STOPP!

Ja vill bara säga det... att ja älskar er allehop.. o ja tycker ni ska ha en bamsekram....o en underbar kväll... Så ni vet..
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in