Jag tror att det där är jävligt individuellt.. När jag tar uppåt så skulle jag ofta ge vad som helst för bra pix, men även om jag har bra pix så vill jag oftast må bra hela kvällen (iaf då jag tar tjacket sporadiskt, eller då jag precis har inlett en period) - då köper jag oftast hem alkohol också. Jag gör som Tim (iaf om jag Måste sova), tar min sista panna vid 16:00 .. Sen ser jag till att gå igång på alkoholen innan det är försent och när alkoholen är slut, eller då jag måste sova - så slår jag i mig pixen (oftast två-tre imovane i dagsläget)..
Men den verkliga konsten är igentligen att kunna "ställa in sig" på att sova, sålänge man mår bra och har mer pulver så kan ens inställning vara avgörande för sömnen och därmed inverka på morgondagens välbefinnande.. Det gäller att slå om, ställa in sig på näring och vila - för att sedan kunna vakna upp, ta en ny panna och må kanonbra igen..
Bäst är väl när man har allt man kan önska sig.. I mitt fall; holk, alkohol, benzo, mer pulver och dessutom är fri från skyldigheter - då kan man inleda en period på bästa sätt.. Man tänder på de första dygnen och försöker undvika (i den mån det går) att slösa bort försäkringarna, när man sedan börjar bli flummig så bättrar man på det genom att använda sina försäkringar på bästa möjliga sätt... När man känner sig mogen så slår man i sig pensionen (i mitt fall imovanen) och går till sängs..
Ha de bra gott folk! Önskar att jag var påtänd just nu!
2047