2003-11-22, 17:01
Bannlyst
Hur många roppar behöver man för att somna ordentligt.
Alt imovane som jag själv har men dom e ju inte lika kraftiga som roppen.
Tackar för svar
Citera
2003-11-26, 11:51
Medlem
Stilnoct

Jag har bara haft tillgång till Stilnoct och det har för min del räckt med 2 någon gång 3 för att få lite sömn. Men jag har aldrig tagit i värsta "speeden" utan bara när det håller på att gå ur men jag är för pigg för att kunna sova.
Citera
2003-11-28, 11:36
Medlem
_niclass avatar
Det är nog ganska olika hur mkt tjack man tagit plus hur mkt sömn man ätit tidigare. Bättre med en sömnis xtra så man slipper ligga och svettas och hetsa upp sig pga att man inte kan somna.
Citera
2003-11-29, 01:59
Medlem
DaddysHammers avatar
Fan jag kan somna ståendes rakt upp och ner om det beehövs, men samtidigt så kan jag vara vaken ett bra till oxxå
Citera
2003-12-06, 04:25
Medlem
propavan och immovane är iallafall inget du vill fluddra på, det vill du somna på...iallafall i början...jag fåt immovane 7,5 mg utskrivet och jag brukar käka dom för "att ställa om dygnet" samt att sova när jag har ett jobb...hursomhelst, det går att fluddra på dom...jag blir världens gulligaste...hehe
Citera
2003-12-06, 04:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lallisen
propavan och immovane är iallafall inget du vill fluddra på, det vill du somna på...iallafall i början...jag fåt immovane 7,5 mg utskrivet och jag brukar käka dom för "att ställa om dygnet" samt att sova när jag har ett jobb...hursomhelst, det går att fluddra på dom...jag blir världens gulligaste...hehe
är det inte vanlgiare med ´folk som '''"flllummrar" på benz o blir lite mer hänsynslösa, bryter osv på kvällen för o få mer pengar till tjack so sälkja det m eeller mnindre kåta tonåringar? flummra vad är det? dra i dig några bärs så ska du se på fan..
Citera
2003-12-25, 10:42
Medlem
Rök en större mängd indic dominerat Cannabis så lär du somna
Citera
2003-12-25, 17:29
Medlem
Nemesis1s avatar
En annan bra idé är att ta tjacket då du just har vaknat...
Citera
2003-12-26, 00:03
Bannlyst
sova

Har nu under en två veckors period tagit tjack 3 gånger. Kanske 0,3 nånting varje gång. Har behövt 2st imovan för att somna och sovit i minst fyra fem timmar. Sista gången jag körde så tod jag 2 imovan och två propavan för att sova och sov nästan 8 tim. Även fast man inte mår som en kung när man vaknar så mår man fan bättre än om man inte sovit.
Citera
2003-12-26, 00:50
Medlem
Man tar väl inte tjack för att man vill sova det blir först roligt när man inte har sovit på 3 - 4 dygn. Kan bli lite förvirrat bara.
Citera
2004-01-01, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimpen
Hur många roppar behöver man för att somna ordentligt.
Alt imovane som jag själv har men dom e ju inte lika kraftiga som roppen.
Tackar för svar

lycka till! du kan inte somna med roppar. bara om du drar i dej tio roppar men då blir du psykotisk... *LER*
Citera
2004-01-03, 07:53
Medlem
Sova???

Va???? Man bör verkligen inte ta affe om man vill sova normalt varje natt... Som en annan hade skrivit: Om man bara vill va "social, pigg o talför" bara över dagen så ta det på morgonen. Om man VERKLIGEN vill/måste sova så kan det funka o ta lite kola o röka lite hashibaschi... men som man säger, upp som en sol... Önskar er alla en vit fortsattning på det nya året. Sniff!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in