Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-11-21, 23:24
Medlem
ÄlskaMigs avatar
d visar sig att STILNOCT (RIP min älskade) inte säljs i ryssland jag gråter blod *önskar att hon inte ätit upp sin årsdos på 1.5 månader och gråter lite mer*

:mad:
Citera
2003-11-21, 23:26
Bannlyst
*sörjer* *
Citera
2003-11-21, 23:43
Bannlyst
Du köpte ju där nyss, ett paket för 9 spänn var det väl?
Och nu...?
Skicka gärna ett par till mig när du fixat nya
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0n-Gamer
*sörjer* *
Citera
2003-11-21, 23:48
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Du köpte ju där nyss, ett paket för 9 spänn var det väl?
Och nu...?
Skicka gärna ett par till mig när du fixat nya
nej nej d va samma verksamma substas vad den nu heter men d va inte "äkta". jag får dras m imovane nu ist. ahhh jag sörjer dem så!!
Citera
2003-11-21, 23:54
Bannlyst
Zolpidem som Zolpidem, att du aldrig kan lära dig

Nej men du är väl inte seriös(!?)

Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
nej nej d va samma verksamma substas vad den nu heter men d va inte "äkta". jag får dras m imovane nu ist. ahhh jag sörjer dem så!!
Citera
2003-11-22, 00:03
Medlem
ÄlskaMigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av istapp
Zolpidem som Zolpidem, att du aldrig kan lära dig

Nej men du är väl inte seriös(!?)
JO D E JAG!! jag liiiider och sörjer dem så!! förbannade jävla u-land!! istapp: pallla dig nu till min psyk doc i svea och säga till henne att jag tappade bort dem och behöver en års ranson till illa kvickt!
Citera
2003-11-22, 00:24
Bannlyst
Ja, älska mig, mot en viss provision såklart

Nämen lyssna nu. Zolpidem som zolpidem, eller har jag missat nåt. Hur förfalskar man zolpidem?

Citat:
Ursprungligen postat av ÄlskaMig
JO D E JAG!! jag liiiider och sörjer dem så!! förbannade jävla u-land!! istapp: pallla dig nu till min psyk doc i svea och säga till henne att jag tappade bort dem och behöver en års ranson till illa kvickt!
Citera
2003-11-22, 01:06
rävgift

SN är ett jävla rävgift likt förbannat. Kan man inte sova och fixar detta med sn sover man allt annat än rofyllt... om man nu ens lägger sig överhuvudtaget efter man ätit dem vill säga.

Ryssland måste ha en enorm svartmarknad för alla möjliga piller tycker jag, om du är så desperat måste du väl kunna hitta någon sorts benso, vilket bognar för mycket bättre sömn.
Citera
2003-11-22, 12:00
Medlem
Andans avatar
Stilnoct

Jag kan inte förstå hur du kan sörja dom?? Dom är värdelösa att sova på och dom är värdelösa att försöka bli skön på? Vad har du dom till?
Citera
2003-11-22, 12:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Andan
Jag kan inte förstå hur du kan sörja dom?? Dom är värdelösa att sova på och dom är värdelösa att försöka bli skön på? Vad har du dom till?

Har inte testat själv men blir man inte jävlig skön om man tar ca 2st? Har hört talas om hallisar & andra konstiga saker, man ska tydligen bli helt väck.
Citera
2003-11-22, 15:12
Medlem
stilnoct

Stilnoct är inte så sköna tycker jag.

Kör du enbart stilnoct för att få rus så blir du antingen bara slö eller helt borta.

Stilnoct och alkhol kan man köra för att för att förstärka effekten men då ska man också se till att man inte tar för mycket. Man kan bli HELT jävla borta. Inatt har jag x antal timmar jag inte har en aning om. Och det är inte som att vara borta på alkhol, utan mykcet mer borta.

Älskamig: gå till läkare och säg du har sömnproblem, kankse får dras med theralen/propavan/imovane men sen kan det nog bli Sn om det verkar som du verkligen har sömnproblem.

Har förresten aldrig fått hallisar på stilnoct som vissa har. förutom att jag sett ite dubbelt ibland.
Citera
2003-11-22, 15:25
Bannlyst
Enligt FASS skall hallucinationer vara en ytterst ovanlig biverkning på Stilnoct, men det kanske är annat om man tar många?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in