2010-07-01, 21:16
Medlem
Så gör Iran med ansvariga som inte sköter sig http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/10466595.stm
Citera
2010-07-01, 22:03
Medlem
Millees avatar
http://www.youtube.com/watch?v=mxIKjvMPbEg&playnext_from=TL&videos=6DMkc1 kTgdY&feature=sub

Hahah vilket drama, snubben är rädd för att familjen ska bli illa behandlad i IR...
Citera
2010-07-01, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Millee
http://www.youtube.com/watch?v=mxIKjvMPbEg&playnext_from=TL&videos=6DMkc1 kTgdY&feature=sub

Hahah vilket drama, snubben är rädd för att familjen ska bli illa behandlad i IR...

Jag tror inte att IRI intresserar sig för familjer ! Hitta på saker när ni kommer till återvändsgränd!
Citera
2010-07-02, 01:18
Medlem
Millees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IR5
Jag tror inte att IRI intresserar sig för familjer ! Hitta på saker när ni kommer till återvändsgränd!

Nej såklart DU inte tror det..... Kan du ge mig en bra anledning CIA skulle ge honom tillgång till internet och dator osv. OM han nu var tagen som gisslan eller något liknande? Det är lika troligt som att personer som blivit instängda i Evin skulle få tillgång till dator och internet för att twittra och blogga... Du verkar inte få in så mycket i din skalle du...
Citera
2010-07-02, 03:10
Medlem
Citat:
Nej såklart DU inte tror det..... Kan du ge mig en bra anledning CIA skulle ge honom tillgång till internet och dator osv. OM han nu var tagen som gisslan eller något liknande? Det är lika troligt som att personer som blivit instängda i Evin skulle få tillgång till dator och internet för att twittra och blogga... Du verkar inte få in så mycket i din skalle du...

Du tog upp familjen! Läs nu noga , Iran ger sig aldrig på människors familjer så jag tror inte att det skulle vara rädslan som är motivet! MKO medlemmar har familjer i Iran , jag tror att du får lite felinfo av folk! Han har åkt dit för studier Ok Obama vi tror dig! Satans USA !
Senast redigerad av IR5 2010-07-02 kl. 03:21.
Citera
2010-07-02, 03:20
Medlem
Millees avatar
Citat:
Du tog upp familjen! Läs nu noga , Iran ger sig aldrig på människors familjer så jag tror inte att det skulle vara rädslan som är motivet! MKO medlemmar har familjer i Iran , jag tror att du får lite felinfo av folk! Sedan bör du kolla vilken film som kom ut först och vad USA har för användning av någon som inte ett dugg är intressant Han har åkt dit för studier Ok Obama vi tror dig!

Att de enligt dig "inte ger sig på familjer" ger inte fritt fram för denne Amiri att till 100 % känna sig säker att IR inte kommer göra något med hans familj. Du ignorerade det jag påstod angående tillgång till internet och dator med en massa dravel och nonsens. Säg mig, om han nu har blivit tvungen då han blivit hotad osv. jobba för CIA och de håller honom "gisslan", hur har han då fått tillgång till internet+webcamera+dator? Videosen som han lägger upp är sannorligen inte från något internet café som han lyckats ta taxi till och sedan skickat till sin familj i IR.. Så säg mig, hur tänker du angående detta?
Citera
2010-07-02, 04:07
Medlem
Citat:
Att de enligt dig "inte ger sig på familjer" ger inte fritt fram för denne Amiri att till 100 % känna sig säker att IR inte kommer göra något med hans familj. Du ignorerade det jag påstod angående tillgång till internet och dator med en massa dravel och nonsens. Säg mig, om han nu har blivit tvungen då han blivit hotad osv. jobba för CIA och de håller honom "gisslan", hur har han då fått tillgång till internet+webcamera+dator? Videosen som han lägger upp är sannorligen inte från något internet café som han lyckats ta taxi till och sedan skickat till sin familj i IR.. Så säg mig, hur tänker du angående detta?

Ok vad tycker du själv? Varför finns det ingen organisation som hjälper honom trots att han ber om hjälp? Tycker du inte att det är konstigt? Varför kan man då inte få tag på honom om han nu verkligen är studerande och av egen vilja bor där! Varför får inte media tag på honom? Varför vägrar USA visa honom i sin media ,prata med honom etc Tänk själv !

Säg mig varför gör inte ni exiliranier något tex att demonstrera framför amerikanska ambassaden ? Eller är ni bara bra på att misshandla Iranska ambassadpersonaler? Varför håller alla käften medan något sånt bör undersökas? Om du besvarar dessa frågor så lovar jag dig att hjälpas åt för att lösa internet mysteriet!
Citera
2010-07-02, 14:10
Medlem
Millees avatar
Citat:
Ok vad tycker du själv? Varför finns det ingen organisation som hjälper honom trots att han ber om hjälp? Tycker du inte att det är konstigt? Varför kan man då inte få tag på honom om han nu verkligen är studerande och av egen vilja bor där! Varför får inte media tag på honom? Varför vägrar USA visa honom i sin media ,prata med honom etc Tänk själv !

Säg mig varför gör inte ni exiliranier något tex att demonstrera framför amerikanska ambassaden ? Eller är ni bara bra på att misshandla Iranska ambassadpersonaler? Varför håller alla käften medan något sånt bör undersökas? Om du besvarar dessa frågor så lovar jag dig att hjälpas åt för att lösa internet mysteriet!

Hahahah du är sannerligen en jävligt osmart person som försöker leka smart. Sen när svarar man på en fråga med en fråga? Har du gått i skolan? När läraren frågade dig "Är 1+1=2 aghaye shipisho?" svarade du då: "Vad tror du? Varför tror du det?" Istället för att svara enkelt, "jag veeeet ingenting".. Jag kommer inte lägga ner tid för att svara på dina frågor förens du svarat på min. Och tro mig jag har väldigt bra svar på dina frågor.
Citera
2010-07-02, 15:01
Medlem
Citat:
Hahahah du är sannerligen en jävligt osmart person som försöker leka smart. Sen när svarar man på en fråga med en fråga? Har du gått i skolan? När läraren frågade dig "Är 1+1=2 aghaye shipisho?" svarade du då: "Vad tror du? Varför tror du det?" Istället för att svara enkelt, "jag veeeet ingenting".. Jag kommer inte lägga ner tid för att svara på dina frågor förens du svarat på min. Och tro mig jag har väldigt bra svar på dina frågor.

Du började med att skriva att Amiri spelade in videon pga att han rädd för att familjen ska bli illa behandlade.

Jag avfärdade det du skrev med att IRI har inte med familjer att göra, sen fortsätter du med att skriva : Du ignorerade det jag påstod angående tillgång till internet och dator med en massa dravel och nonsens. Säg mig, om han nu har blivit tvungen då han blivit hotad osv.

Millee varför ska jag besvara en fråga som saknar relevans i sammanhanget? Jag poängterade endast att IRI inte har med familjer att göra medan du ställer en följdfråga som jag inte det minsta reflekterat över i tidigare inlägg och därefter frågar du mig varför jag besvarar din fråga med en annan fråga! Anledningen är att du fick svar på ditt första inlägg men då du väl insåg att sannolikheten att IRI skadar någons familj och dessutom Amiris familj inte är stora började du gå in i en annan aspekt av det hela nämligen ===> Hur Amiri har fått tillgång till dator och internet!? Som i för sig är en intressant fråga men som är en annan del än det vi först diskuterade.

Men vi kan hjälpas åt och konspirera kring hur det kan ha gått till. Men mina frågor är mycket intressanta och kanske lika intressanta som internet-mysteriet.

Jag vet att du försöker tävla här men du har bråttom, så vad säger du ?
Citera
2010-07-02, 18:04
Medlem
SummaSummarums avatar
Irans nya mål: "rädda Amerikas befolkning från deras odemokratiska förtryckande regim":

http://www.youtube.com/watch?v=OhWLZZ_2BNo

Snacka om att projicera sina egna brister på andra.
Citera
2010-07-02, 18:17
Medlem
livegens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SummaSummarum
Irans nya mål: "rädda Amerikas befolkning från deras odemokratiska förtryckande regim":

http://www.youtube.com/watch?v=OhWLZZ_2BNo

Snacka om att projicera sina egna brister på andra.

Dessa fräcka musslor har vi iranier haft att göra med i mer än 31 år och nu börjar de tyvärr sprida sig även till västvärlden. Hoppas att det fria världens folk vaknar snart och inser vilka hjärndöda zombier de släpper in hos sig och börjar göra någonting åt det cancersvulst som plågat mänsklighetetn i 1400 år.
Citera
2010-07-02, 18:20
Medlem
Helt korrekt, USA är ju världens mobbare, milt sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in