Citat:
Ursprungligen postat av Millee
Hahahah du är sannerligen en jävligt osmart person som försöker leka smart. Sen när svarar man på en fråga med en fråga? Har du gått i skolan? När läraren frågade dig "Är 1+1=2 aghaye shipisho?" svarade du då: "Vad tror du? Varför tror du det?" Istället för att svara enkelt, "jag veeeet ingenting".. Jag kommer inte lägga ner tid för att svara på dina frågor förens du svarat på min. Och tro mig jag har väldigt bra svar på dina frågor.
Du började med att skriva att Amiri spelade in videon pga att han rädd för att familjen ska bli illa behandlade.
Jag avfärdade det du skrev med att IRI har inte med familjer att göra, sen fortsätter du med att skriva :
Du ignorerade det jag påstod angående tillgång till internet och dator med en massa dravel och nonsens. Säg mig, om han nu har blivit tvungen då han blivit hotad osv.
Millee varför ska jag besvara en fråga som saknar relevans i sammanhanget? Jag poängterade endast att IRI inte har med familjer att göra medan du ställer en följdfråga som jag inte det minsta reflekterat över i tidigare inlägg och därefter frågar du mig varför jag besvarar din fråga med en annan fråga! Anledningen är att du fick svar på ditt första inlägg men då du väl insåg att sannolikheten att IRI skadar någons familj och dessutom Amiris familj inte är stora

började du gå in i en annan aspekt av det hela nämligen ===> Hur Amiri har fått tillgång till dator och internet!? Som i för sig är en intressant fråga men som är en annan del än det vi först diskuterade.
Men vi kan hjälpas åt och konspirera kring hur det kan ha gått till. Men mina frågor är mycket intressanta och kanske lika intressanta som internet-mysteriet.
Jag vet att du försöker tävla här men du har bråttom, så vad säger du ?