Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-09-29, 16:37
  #1801
Medlem
Roadblocks avatar
För dig Lype, och ni andra som väntar på att bli whitelistade och vill kolla runt lite på andra servers under tiden:

http://minecraftforum.net/viewforum....e79e3741ab97a6
Ett forum för minecraft servrar. Vissa kan ni spela på direkt, andra inte. Det står i infon vad som behövs och vilken IP servern finns på.

Have fun!
Citera
2010-09-29, 16:37
  #1802
Medlem
-ELF-s avatar
Pausas servern om ingen är online?
Spelar på Paxoz server och han kör med Hey0 modden.
Igår satte jag ut två gräsplättar för att det skulle börja växa gräs på resterande mark. Men till min förvåning så har det inte vuxit något sen igår. Nu växer det så jag blir mörkrädd.
Citera
2010-09-29, 16:39
  #1803
Medlem
Lypes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roadblock
För dig Lype, och ni andra som väntar på att bli whitelistade och vill kolla runt lite på andra servers under tiden:

http://minecraftforum.net/viewforum....e79e3741ab97a6
Ett forum för minecraft servrar. Vissa kan ni spela på direkt, andra inte. Det står i infon vad som behövs och vilken IP servern finns på.

Have fun!
Tack så mycket!
Citera
2010-09-29, 16:40
  #1804
Medlem
Paxozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neverstop120kcal
Och jag blev anklagad för att ha tagit sönder ??

Tror du jag gjorde det eller pontaan?

Hmm.. ska kolla en sak då.
Citera
2010-09-29, 16:49
  #1805
Medlem
Paxozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neverstop120kcal
Och jag blev anklagad för att ha tagit sönder ??

Tror du jag gjorde det eller pontaan?

Citat:
Ursprungligen postat av Pontaan
Fast det var ju inte jag som gjorde det, och det tror jag att både du och jag vet
Jag har dessutom inte en enda gång förstört ett skit för någon och jag har inte någon aning om vart admin har fått det ifrån...


Jag vill inte tro heller att ni har gjort det men efter som att servern har en whitelist så måste det ju vara någon!

Jag kommer att fortsätta kick folk för varje gång huset brinner och till slut lär jag hitta personen som har/gör det..

Och när väl jag har hittat han kommer jag sätta tillbaka folk som var trots allt oskyldiga tillbaka till listan.
Citera
2010-09-29, 16:52
  #1806
Avstängd
RazER__s avatar
Nu har jag Whitelistat 4 personer till... Roadblock satte nog standard för hur ett PM ska se ut!
Citera
2010-09-29, 17:15
  #1807
Medlem
Roadblocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RazER__
Nu har jag Whitelistat 4 personer till... Roadblock satte nog standard för hur ett PM ska se ut!

Oh yeah! Det kändes bra! Tack för den
Kommer in i spelet så snart jag blivit klar med första etappen av min hemmagjorda smörgåstårta
Citera
2010-09-29, 17:44
  #1808
Medlem
Marsovs avatar
Nyss klar med detta mästerverk i Awwents server:

http://img713.imageshack.us/img713/5...sminecraft.png

Kolla gärna in det.
Citera
2010-09-29, 17:56
  #1809
Medlem
gisss avatar
min borg i single player börjar ta form:

http://img716.imageshack.us/img716/9...gbeta2pic2.png

tre av fyra sidor klara, därefter kan jag flytta ifrån mitt nuvarande lilla hideout
Citera
2010-09-29, 18:11
  #1810
Medlem
SimonW50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paxoz
Tänka sig att mitt hus och alla andra hus med trätak brinner..

Spelare Pontaan ut kickad ur server pga av att han hade tagit fram flint igår eller när det var!

Citat:
Ursprungligen postat av Pontaan
Fast det var ju inte jag som gjorde det, och det tror jag att både du och jag vet
Jag har dessutom inte en enda gång förstört ett skit för någon och jag har inte någon aning om vart admin har fått det ifrån...
Tror faktiskt inte det var Pontaan. Jag vet dock inget då jag bara körde singleplayer igår.
Citera
2010-09-29, 18:33
  #1811
Medlem
Ozstrikers avatar
Någon som vet varför om ens klient krashar en gång så händer det flera gånger i rad online? Samma ifall du drar igång via browsern efter..
Citera
2010-09-29, 18:36
  #1812
Avstängd
RazER__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozstriker
Någon som vet varför om ens klient krashar en gång så händer det flera gånger i rad online? Samma ifall du drar igång via browsern efter..

Grafikinställningarna... Viewdistance ska vara på lägsta eller max.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback