Citat:
Ursprungligen postat av Gudrun-avSkyman
Jag är feminist och jag har aldrig hört en enda feminist uttrycka sig som du gör (fet+understruken text)
Sanningen må vara hotfull för vissa kvinnor och vissa män. Men det betyder inte att feminister vill vara hotfulla när vi berättar sanningen.
Ja det är bra med själviniskt! Feminister är mycket hotfulla och måste och ska bekämpas fullt ut! Det är en hat ideologi som har sina rötter i marxistisk fundametalistisk kultur men i sin nuvarande skepnad visar den mer en fasistoid ideologi som fanns i Tyskland på trettiotalet! Exemplen är många. Läs i denna tråd där jag har samlat en hel del argument!
https://www.flashback.org/showthread.php?t=918545
Kampen handlar inte om en kamp mellan kön utan en kamp mellan demokrati, jämställdhet och tolerans! feminismen är en hatideologi som endast har en lösning nämligen sin egen. Feminismen ser allting omkring sig som ett hot och vill bekämpa det med alla metoder utan att bry sig om grundläggande rättigheter! De gömmer iställlet sanninger som inte passar i deras världsbild så att det inte går att hitta lösningar på de problem som feministerna gömmer. Som bekämmande feminist så är detta säkert välkända sanningar och inget nytt hur hotfull sanningen än kan vara för dig! Jag är livrädd för feministerna!
Se bara på denna länk där man ska kunna köpa vapen eller något liknande så att "de andra" ska vara rädda! Är det inte en ingrediens i en
HATIDEOLOGI ?
"Inom kort uppdateras produktsidorna med ett självskydd så kraftfullt att det blir du, kvinna, som måste fruktas - och de andra som måste frukta"
Detta citat påminner mig mycket om nazistisk ideologi Byt ut kvinna mot svensk så ser man hatet tydligt!
Feninsmens rätta ansikte? Kall, narcissistisk, psykopatisk, beräknande, destruktiv???
Utnyttjande av härskarteknik? Ja utan tvekan! I uppsått till att förminksa och förlöjliga sina motståndare. Jag kan bara säga att feminismen lyckas mycket bra med detta! Men feminismen ska avslöjas som den förtryckar ideologi den är! Jag tvivlar dock på att hardcore feminsiterna kommer att förstå. Albert Speer, Karl Dönitz eller Henrich Himmler förstod inte heller de brott som de gjorde mot mänskligheten. Det är bara att hoppas på att de i utkanten kommer till insikt och tar avstånd från hatet och rädslan som feminsmen producerar.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=918545
Feminismen är det största hotet mot demokrati, jämställdhet och tolerans sedan andra världskriget!