2009-06-24, 01:56
Medlem
Kedoslavs avatar
Hej ni kan läsa mitt andra ämne också jag har varit förkyld i cirka 2 dagar nu och nu fick jag såna märken på halsen eller det gjorde ont när jag tryckte på det såret det e som en liten finne va kan det vara? Har haft ont i halsen dom senaste 2 dagarna jag är väldigt nogsam med såna här grejor så kan någon förklara för kommer inte kunna sova hela natten?
Citera
2009-06-24, 01:58
Medlem
Lassemans avatar
Ser det ut sådär? http://4.bp.blogspot.com/_yiZqDuWkfo.../AIDS_sore.jpg
Citera
2009-06-24, 02:02
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseman
Ser det ut sådär? http://4.bp.blogspot.com/_yiZqDuWkfo.../AIDS_sore.jpg

Ja det börjar se ut som en sån knöl vet du vad det e jag behöver hjälp snälla
Citera
2009-06-24, 02:06
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Hiv skadar kroppens immunförsvar. Tidiga tecken kan vara feber, halsont, svullna lymfkörtlar, sår på slemhinnor och hudutslag, men för de allra flesta dröjer det flera år innan sjukdomen märks. Viruset smittar inte vid vanliga sociala kontakter, kramar och kyssar. Kondom är ett mycket säkert skydd vid sex. Sök vård om du misstänker hiv/aids.
Citera
2009-06-24, 02:07
Medlem
Benjos avatar
Citat:

shit
Citera
2009-06-24, 02:08
Medlem
bröstcanser?
Citera
2009-06-24, 02:11
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:

Hiv? Nä det tror jag inte är sant Jag har inte haft någon sexuell kontakt på cirka 15 år
Citera
2009-06-24, 02:15
Medlem
Lassemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Hiv? Nä det tror jag inte är sant Jag har inte haft någon sexuell kontakt på cirka 15 år

Citat:
men för de allra flesta dröjer det flera år innan sjukdomen märks.

Äh är väl bara en finne du fått på halsen eller nån inåtväxt hårstrå. Gå till läkaren om du känner dig orolig.
Citera
2009-06-24, 02:19
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:

Äh är väl bara en finne du fått på halsen eller nån inåtväxt hårstrå. Gå till läkaren om du känner dig orolig.

Men har luktat på ett par trosor måste jag erkänna när jag var hos min systers kompis Men det mest troliga är att jag har ont i halsen exakt vid det stället inuti i halsen och utifrån om du vet va jag menar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in