2009-06-22, 19:25
Medlem
Tattarhunters avatar
Hej. när jag röker så får jag extremt mycket saliv som jag måste stoppa det blir stora pölar me saliv på marken efter 1 ciggaret kan det vara normalt?

tänkte min polare som röker också spottar knappt nånting jämfört med mig
Citera
2009-06-22, 19:38
Medlem
Fridaynights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Hej. när jag röker så får jag extremt mycket saliv som jag måste stoppa det blir stora pölar me saliv på marken efter 1 ciggaret kan det vara normalt?

Haha i feel you. Har exakt samma problem, förutom när jag dricker samtidigt eller på fyllan.
Citera
2009-06-22, 19:45
Medlem
PHBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter

Samma problem här, förutom på fyllan som någon tidigare sa... vilket jävla problem egentligen, man känner sig som en jävla fuck up när man väntar på bussen å spottar feta pölen, ibland klagar ju fan folk, pinsamt!
Citera
2009-06-22, 20:06
Medlem
Är väl fullkomligt normalt som jag förstått det av många års rökning. Alla står väl och spottar en jävla massa när man röker, det kommer ju i floder.
Citera
2009-06-22, 23:43
Medlem
Jag är inte vanerökare. Men problemet är väl inte ökad salviproduktion utan att salivet börjar smaka så illa av tobaksröken att man inte vill svälja det och därmed spottar ut det.
Citera
2009-06-23, 02:23
Medlem
Tvärtom, blir torr i munnen.
Citera
2009-06-23, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0lssonc
Tvärtom, blir torr i munnen.
Så därför produceras saliv
Citera
2009-06-23, 02:44
Medlem
G2rs avatar
Jag spottar också.
Jag är inte säker varför, men jag tror att det har med att göra om att kroppen får det den vill ha, samt att röken värmer och torkar. Sen också för att umm?? ahh, fuck it, vet faktiskt inte säkert. Men man spottar för att man vant sig vid det, svälj istället hela tiden, då löser det sig. Man spottar ju inte inomhus när man röker där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in