2009-06-22, 14:14
Medlem
tyses avatar
vad gör min tråd i papperskorgen?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=942914

UTAN en förklaring. Om ni ska slänga saker så kan ni göra det ärligt. INTE bara slänga som något WT pack utan koll på sopsortering

så vad är argumentet för min tråd slängdes? Klippet är ju helt underbart kul! hästen ser ju totalt fail ut garvbölat varje gång jag sett på det
2009-06-22, 14:37
Medlem
stilltons avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=567547
2009-06-22, 14:41
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
https://www.flashback.org/showthread.php?t=567547

MEN VILKEN MODERATOR?
2009-06-22, 14:41
Medlem
MrFingals avatar
Nu har det visserligen inget med just TS tråd att göra, men jag har också märkt att trådar slängs och låses utan förklaring. Jag har alltid trodde att det var standard att moderatoren skrev anledning till varför tråden slängdes eller låstes. Är det något nytt eller är det bara någon/några moddar som inte orkar skriva anledning?
2009-06-22, 14:44
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
MEN VILKEN MODERATOR?

H.E.L. enligt loggen.
2009-06-22, 14:51
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrFingal
Nu har det visserligen inget med just TS tråd att göra, men jag har också märkt att trådar slängs och låses utan förklaring. Jag har alltid trodde att det var standard att moderatoren skrev anledning till varför tråden slängdes eller låstes. Är det något nytt eller är det bara någon/några moddar som inte orkar skriva anledning?

haha ja precis man undrar ju ibland om det var haschkaka vissa tagit till fika på jobbet.

Nu är det ju bevisat att HEL eller som han så vackert vill bli kallad H.E.L(tar betydligt längre tid att skriva me alla punkter)

Han bör ju se tråden och besvara mig redan här varför han tog bort tråden utan att förklara varför.

Gillar inte att klaga så jag gör helst inte det.
2009-06-22, 15:33
Medlem
Mockens avatar
Orsaker till varför jag tror att tråden hamnade i papperskorgen:
  • Kass rubrik.
  • Inget diskussionsunderlag
  • Vad är en horhäst?
Dessutom ska du diskutera sådan här fråga direkt med moderatorn, inte starta en ny tråd. Det borde du veta om du varit registrerad så länge.
2009-06-22, 15:36
Bannlyst
Vad fan TS har du varit medlem sen 2006 och tror fortfarande att det går att tramsa?
2009-06-22, 16:23
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Orsaker till varför jag tror att tråden hamnade i papperskorgen:
  • Kass rubrik.
  • Inget diskussionsunderlag
  • Vad är en horhäst?
Dessutom ska du diskutera sådan här fråga direkt med moderatorn, inte starta en ny tråd. Det borde du veta om du varit registrerad så länge.

du har vart medlem sen år 2003 och fortfarande har du inte lärt dig läsa en hel tråd? Vart står det ett inlägg ifrån en moderator som beskriver varför min tråd åkte ner i PK?
2009-06-22, 16:27
Medlem
LadyTieras avatar
På solklara trådar är det lite overkill med beskrivning.

Undrar du över liknande i framtiden pm:a en moderator i ursprungsforumet istället för att starta en tråd här.
2009-06-22, 16:33
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
På solklara trådar är det lite overkill med beskrivning.

Undrar du över liknande i framtiden pm:a en moderator i ursprungsforumet istället för att starta en tråd här.

okej tack för svaret där. Men en beskrivning borde ändå finnas då humor är olika från person till person. Fick ett gäng svar här, vissa bra och vissa dåliga.

Moderator kan ta och slänga tråden då jag fått svar på mina frågor
Senast redigerad av tyse 2009-06-22 kl. 16:36.
2009-06-22, 16:54
Medlem
soptippsbosses avatar
Vilket forum var tråden postad i?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in