2009-06-22, 17:02
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
På solklara trådar är det lite overkill med beskrivning.
Kan det vara så att H.E.L. först slängde tråden i papperskorgen utan att skriva någon kommentar, för att sedan upptäcka när den väl låg i papperskorgen, att han då inte har behörighet att skriva i trådar som ligger i papperskorgen och därmed inte kunde få dit en låsningskommentar? Det misstaget är han nog i så fall inte ensam om att ha gjort
2009-06-22, 17:05
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Kan det vara så att H.E.L. först slängde tråden i papperskorgen utan att skriva någon kommentar, för att sedan upptäcka när den väl låg i papperskorgen, att han då inte har behörighet att skriva i trådar som ligger i papperskorgen och därmed inte kunde få dit en låsningskommentar? Det misstaget är han nog i så fall inte ensam om att ha gjort

Kan ju tänkas. Själv har jag aldrig råkat ut för problemet då jag alltid postar en motivering först och sedan papperskorgar tråden, så det var inget jag visste om.
2009-06-22, 17:06
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soptippsbosse
Vilket forum var tråden postad i?

Känns som att allt annat än humor är uteslutet.
2009-06-22, 19:17
Medlem
Bornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Känns som att allt annat än humor är uteslutet.
Kanske erotik och sexualitet? tyse verkar ju finna en sexuell anspegling till denna hästavkommling och dess slampiga yttre, vilket enligt honom ska vara antydan på att den erbjuder sexuella tjänster för betalning.

Hm. Alternativa sexualiteter är nog bättre...
2009-06-22, 19:38
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bornet
Kanske erotik och sexualitet? tyse verkar ju finna en sexuell anspegling till denna hästavkommling och dess slampiga yttre, vilket enligt honom ska vara antydan på att den erbjuder sexuella tjänster för betalning.

Hm. Alternativa sexualiteter är nog bättre...

Tyvärr funkar inte någon av dom, om man ska tro inlägget tidigare om att det var H.E.L som raderade inlägget.

https://www.flashback.org/showgroups.php
2009-06-22, 19:55
Medlem
Sorkus avatar
Den låg i humorlänkar, noterade den innan den slängdes.
2009-06-22, 22:30
Medlem
chribsson2s avatar
tyse! Jag kan förstå att du tycker att det borde meddelas varför trådar hamnar i papperskorgen. I detta fallet var det ju dock uppenbart. Det var ju postat i humorlänkar, men var helt enkelt inte ett dugg roligt. Och det är i detta fall inte ens en tolkningsfråga,,,,
2009-06-22, 22:40
Medlem
H.E.L.s avatar
Tråden sög getkuk och jag bemödade inte mig att skriva förklaring.
Mer frågor?
2009-06-22, 23:18
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Tråden sög getkuk och jag bemödade inte mig att skriva förklaring.
Mer frågor?
Aha, det var 1.10 som låg ivägen för den.
2009-06-22, 23:22
Medlem
H.E.L.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Aha, det var 1.10 som låg ivägen för den.
Det kan ju vara så att han fick storhetsvansinne efter denna tråd
https://www.flashback.org/showthread.php?t=942805
och trodde att allt han postar är underhållande. Så var inte fallet.
2009-06-22, 23:33
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H.E.L.
Det kan ju vara så att han fick storhetsvansinne efter denna tråd
https://www.flashback.org/showthread.php?t=942805
och trodde att allt han postar är underhållande. Så var inte fallet.
Ja det var ju rena humorbonanzan....jag tycker inte att någon vidare förklaring behövs ang trådlåsningar för användaren tyse i humorforumet.
2009-06-23, 00:53
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Då kan man flytta tillbaka tråden, skriva en kommentar, och sedan papperskorga den.

H.E.L: har redan gett en förklaring på varför han gjorde som han gjorde, men det går alltså att göra om man vill.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in