Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2012-09-03, 21:23
Medlem
Escanios avatar
jag kunde fixa dormicum, diazepam och xanor... kollade inte mycket mer vad dom kunde fixa till mig... dom skriver ut recept på apoteket... bara säga att man har problem att sova osv... men sen hade jag också med mig en kille som folk känner högt uppsatta personer i den stan vi var på... så det hjälpte en del så jag säkert kunde köpa andra grejer på gatan utan att vara rädd att åka in på kåken där.
2012-09-04, 01:59
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
jag kunde fixa dormicum, diazepam och xanor... kollade inte mycket mer vad dom kunde fixa till mig... dom skriver ut recept på apoteket... bara säga att man har problem att sova osv... men sen hade jag också med mig en kille som folk känner högt uppsatta personer i den stan vi var på... så det hjälpte en del så jag säkert kunde köpa andra grejer på gatan utan att vara rädd att åka in på kåken där.
Diazepam alá MSJ? jag kan aldrig få nog av dom, förstår inte varför men gillar dom mycket mer än svenska stess, måste vara bindningsmedlet som skiljer sig åt att dom kickar in snabbare eller ngtl.
2012-09-09, 16:06
Medlem
Seriöst grabbar och flickor ingen som varit där och köpt Tram utan recept? börjar bli orolig, men om benzo säljs, borde ju tramadolen säljas ? :P
2012-09-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schnider
Seriöst grabbar och flickor ingen som varit där och köpt Tram utan recept? börjar bli orolig, men om benzo säljs, borde ju tramadolen säljas ? :P
vill du inte hitta nåt roligare än tram när du är ute i världen?
en starkare opiat/opiod elle benzo
2012-09-15, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
vill du inte hitta nåt roligare än tram när du är ute i världen?
en starkare opiat/opiod elle benzo

Ne tycker de räcker gott och väl med Tram, man blir pratglad och aktiv, vilket alltid är härligt utomlands när man vill upptäcka saker och ting.

sökt mycket, men hittar bara att mycket barn i sri lanka tar de, men framgår inte om de fixar de via apotekt eller inte
2014-01-14, 19:48
Medlem
skeggmuffs avatar
Bumpar denna tråden, ska dit om snart och undrar hur det ser ut på apoteken där nuförtiden.

Är det som i Thailand/Kambodja där man i stort sett kan gå in och be om vad som helst och få det i handen utan frågor eller är det generellt hårdare i Sri Lanka?

Antar att tram är receptfritt som i dom flesta länderna i sydostasien men hur ser det ut med olika typer av benzo? xanor och valium först och främst.

Tacksam för svar ifall någon har varit där och prövat lyckan på senare tid
2014-01-15, 20:20
Medlem
deTremouillacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skeggmuff
Bumpar denna tråden, ska dit om snart och undrar hur det ser ut på apoteken där nuförtiden.

Är det som i Thailand/Kambodja där man i stort sett kan gå in och be om vad som helst och få det i handen utan frågor eller är det generellt hårdare i Sri Lanka?

Antar att tram är receptfritt som i dom flesta länderna i sydostasien men hur ser det ut med olika typer av benzo? xanor och valium först och främst.

Tacksam för svar ifall någon har varit där och prövat lyckan på senare tid

Kunde utan problem få ut valium iaf på två av tre apotek. Den tredje tittade lurigt på mig, sa nej men erbjöd mig zolpidem(Stilnoct) istället. Fick även ut pregabalin(Lyrica). Valium et.c kostar typ ingenting. Betalade 8 samt 10:- kartan för 5 mg. Pregabalin kostade lite mer, kanske en femtiolapp för 20*75 mg. Inga egentliga pengar alls.

Opiater försökte jag aldrig men skulle tippa på att någon svag går att få ut men de tyngre grejerna kräver nog läkarföreskrift. Gällande övriga droger så blev vi erbjudna röka överallt. Köpte dock aldrig men jag skulle tro det går att få tag på löjligt billigt.
2015-02-16, 19:05
Medlem
Zicks avatar
Bumpar denna. Någon som vet hur det är med opiater?
2019-11-27, 23:31
Medlem
Bumpar också denna.
Går det att få tag på tram och/eller lyrica (pregabalin)

Har ett beroende efter flera års bruk och med tanke på vad som sägs om varningar på flygplatser så vore det skönt att slippa ta med över gränsen, och köpa på plats från något apotek.
Vill gärna vara någorlunda säker på oddsen så man inte wastear en två veckor semester på en avtändning efter fem års dagligt bruk.
2019-11-27, 23:42
Moderator
Morfar-52s avatar
Fortsätt i (FB) Vad kan jag handla i land X (Den stora tråden om att köpa droger i olika länder /mod) /låst
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in