Spanien vinner med 4-0 hoppas jag. Måste tillägga att jag känner för den vita killen i SA när han står i dushen med 10 välhängda negrer efter matchen han måste skämmas med sin lilla prinskorv.
Spanien vinner med 4-0 hoppas jag. Måste tillägga att jag känner för den vita killen i SA när han står i dushen med 10 välhängda negrer efter matchen han måste skämmas med sin lilla prinskorv.
Booth är ju gift med f.d. Miss Sydafrika, så kanske har han inte så lite ändå.
Matchen då? Samma matchbild som Chelsea-Barca i början av maj. Tror Spanien har lite problem med att forcera Sydafrikas köttmur. Man får förlita sig på frisparkar. Jag tror på 1-1 faktiskt.
Whats up med den vita duden som blir TOTALT utbuad av hemmafansen varje gång han är nära bollen?
Han blir inte utbuad, dom skriker hans efternamn "BOOOOTH BOOOTH" så fort han får bollen eftersom han är en fotbollslegend som var med och tog en titel 2000 för sydafrika.
Whats up med den vita duden som blir TOTALT utbuad av hemmafansen varje gång han är nära bollen?
Lyssna på kommentatorerna istället. Han heter Booth och de ropar hans namn varje gång han rör bollen, vilket låter som "Boo". Han har närmast kultstatus bland de sydafrikanska fansen.
Booth är ju gift med f.d. Miss Sydafrika, så kanske har han inte så lite ändå.
Matchen då? Samma matchbild som Chelsea-Barca i början av maj. Tror Spanien har lite problem med att forcera Sydafrikas köttmur. Man får förlita sig på frisparkar. Jag tror på 1-1 faktiskt.
Aldrig att Sydafrikas kollektiva försvar står emot Spanien. Det vore ett mirakel.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!