• 1
  • 2
2009-06-20, 13:52
Medlem
Drakmannens avatar
Tja.

Beställde DPT o JWH-018 från ND för knappt två veckor sen. Har beställt från ND förut och det har alltid funkat bra. Nu har det dröjt två veckor sen jag beställde och jag har fortfarande inte fått mitt paket.

När jag mailade ND skrev dom tillbaka att det var skickat för 11 dagar sen. Det betyder alltså att jag antingen blivit blåst eller att paketet fastnat i posten.

Vad finns det att göra i ett läge som detta?
mvh
Citera
2009-06-20, 14:23
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drakmannen
När jag mailade ND skrev dom tillbaka att det var skickat för 11 dagar sen. Det betyder alltså att jag antingen blivit blåst eller att paketet fastnat i posten.

Vad finns det att göra i ett läge som detta?
mvh
Tyvärr får du nog se sanningen i vitögat, ditt paket har nog försvunnit på posten... Jag tror verkligen inte att ND har blåst dig.

Finns nog inte så mycket att göra, men vänta ett extra tag så kanske det dyker upp ändå ^^
Citera
2009-06-20, 15:11
Medlem
likeithards avatar
Underligt. Inrikespost "försvinner" väl otroligt sällan?
Citera
2009-06-20, 15:53
Medlem
Lilabanans avatar
Skumt, ND scammar inte i alla fall (även om de inte är världens bästa shop). Du har nog råkat ut för den otroligt sällsynta oturen att få ditt inrikespaket bortslarvat av posten. Eller så gillar din brevbärare att röka och trippa
Citera
2009-06-20, 15:59
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Skumt, ND scammar inte i alla fall (även om de inte är världens bästa shop). Du har nog råkat ut för den otroligt sällsynta oturen att få ditt inrikespaket bortslarvat av posten

Risken att drogförsäljare lurar sina kunder är nog 1000 gånger större än att posten slarvar bort paket
Citera
2009-06-20, 18:04
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Risken att drogförsäljare lurar sina kunder är nog 1000 gånger större än att posten slarvar bort paket

Men en shop som ND har ingen anledning att scamma, bara de som förlorar på det...
Citera
2009-06-20, 19:34
Medlem
dunderdasens avatar
Fan detta låter ju inget vidare. Har beställt därifrån också, i onsdags. Hoppas mitt kommer iaf!
Skulle också tro att det är större risk att bli blåst än att posten slarvat bort brev, men jag vet inte.
Citera
2009-06-20, 19:43
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Men en shop som ND har ingen anledning att scamma, bara de som förlorar på det...

Det kan man ju påstå om alla andra sidor också. Läderlasse har redan RC-expressen och kan därmed göra lite vad han vill med ND och dess kunder, de som blir blåsta av ND går över till RC-expressen istället och så vinner lädret dubbelt upp
Citera
2009-06-20, 20:23
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Skumt, ND scammar inte i alla fall (även om de inte är världens bästa shop). Du har nog råkat ut för den otroligt sällsynta oturen att få ditt inrikespaket bortslarvat av posten. Eller så gillar din brevbärare att röka och trippa

ND har en lång historia av uteblivna leveranser så det är inte så värst uppseendeväckande, även om lädret verkar ha hållt sig i skinnet ett tag nu.
Citera
2009-06-22, 17:47
Medlem
Drakmannens avatar
jaja, det är ingen tragedi, om man inte får nån leverans blir det att man beställer från andra sidor ist. DPT är ändå inte min favorittripp
Citera
2009-06-22, 22:18
Medlem
Psykotons avatar
Som tidigare sagts är det väldigt sällsynt att inrikespost försvinner, händer i princip aldrig. Och jag litar mer på Posten, sveriges största drogleverantör, än på en shady webshop...
Citera
2009-06-22, 22:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoton
Som tidigare sagts är det väldigt sällsynt att inrikespost försvinner, händer i princip aldrig. Och jag litar mer på Posten, sveriges största drogleverantör, än på en shady webshop...

+1

Onödigt inlägg av mig, men jag håller bara med Psykoton.

Sry
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in