2009-09-20, 17:55
Medlem
arcezzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klaus Kinski
Sandra är ett bonnigt skitställe som alltid bokar dansband och annat skräp.
Vägg i vägg med Sandra ligger Banan som erbjuder LAN för snorungar, minigolf och Lasergame. Stället drivs av rasister.

Lustiga rasister då eftersom jag sett Stewe spela biljard där inne.. Men han kanske fick betala dubbelt för varje omgång? Vad grundar du detta grova uttalande på för fakta? Blir nämligen lite nyfiken eftersom jag har samarbeten och tidigare affärer med ägarna till Banan.
Citera
2009-09-20, 17:59
Medlem
Klaus Kinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arcezzu
Lustiga rasister då eftersom jag sett Stewe spela biljard där inne.. Men han kanske fick betala dubbelt för varje omgång? Vad grundar du detta grova uttalande på för fakta? Blir nämligen lite nyfiken eftersom jag har samarbeten och tidigare affärer med ägarna till Banan.

jag grundar det egentligen inte på någonting, och ägare vet jag inte om det är heller. någon blond snubbe som jobbar/jobbade där bara som snackade skit om invandrare/drog givna "fräckisar". jag fick bara ett givet intryck av typisk smygrasism/"jag hatar inte invandrare men..." typen
Citera
2009-09-20, 19:03
Bannlyst
[quote=arcezzu]Lustiga rasister då eftersom jag sett Stewe spela biljard där inne.. Men han kanske fick betala dubbelt för varje omgång? Vad grundar du detta grova uttalande på för fakta? Blir nämligen lite nyfiken eftersom jag har samarbeten och tidigare affärer med ägarna till Banan.[

även om dom nu är rasister så tror jag inte att dom nekar niggers för det. det lär juh inte hänga nån skylt på dörren med texten "no blacks allowed". skulle nog vara bad for buissness.
Citera
2009-09-20, 19:20
Medlem
arcezzus avatar
[quote=w.p.w.w]
Citat:
Lustiga rasister då eftersom jag sett Stewe spela biljard där inne.. Men han kanske fick betala dubbelt för varje omgång? Vad grundar du detta grova uttalande på för fakta? Blir nämligen lite nyfiken eftersom jag har samarbeten och tidigare affärer med ägarna till Banan.[

även om dom nu är rasister så tror jag inte att dom nekar niggers för det. det lär juh inte hänga nån skylt på dörren med texten "no blacks allowed". skulle nog vara bad for buissness.

Jag tänkte nog mer på att Stewe inte hade velat vista sig där då.. Han & co bedriver (som jag tidigare skrivit om) nämligen en häxjakt på påstådda "rasister" - jag har som sagt fått erfara just detta.
Citera
2009-09-20, 19:33
Bannlyst
[quote=arcezzu]
Citat:
Ursprungligen postat av w.p.w.w

Jag tänkte nog mer på att Stewe inte hade velat vista sig där då.. Han & co bedriver (som jag tidigare skrivit om) nämligen en häxjakt på påstådda "rasister" - jag har som sagt fått erfara just detta.

jasså... det inlägget har jag missat. berätta mer om hur du fick erfara detta
då kanske den där nya filmen med brad pit är baserad på nazi jägarna i kalmar
Senast redigerad av w.p.w.w 2009-09-20 kl. 19:40.
Citera
2009-09-20, 19:39
Medlem
arcezzus avatar
Citat:
Destiny365 förstår precis vad du menar..
På tal om stewe:

Slogs med stewe johansson och daniel prolapsi eller vad han heter (dvs inte daniel "olsson", utan den andra daniel som syns på bilderna några sidor bakåt i tråden) förra sommaren efter att de kallat en kompis för svennejävel när vi var på väg hem. De flög på mig och jag stod väl med dem i en kvart och vevade, allt detta för att jag frågade vad fan de höll på med när de gick på kompisen utan anledning.

Polis tog iaf Stewe på plats, som dessutom var hög som ett hus. De blev åtalade först för ca 1 1/2 månad sen, men har inte hört nåt sen.. och nu vet jag ju varför, polisen har fullt upp med detta. Det har gått 1 år sedan den händelsen och nu kostade det ett liv till, inte särskilt snyggt hanterat.

där är posten..
Citera
2009-09-20, 19:41
Bannlyst
Citat:
där är posten..

shit blev du inte rädd för att bli invalid?
Citera
2009-09-20, 19:44
Medlem
arcezzus avatar
Citat:
shit blev du inte rädd för att bli invalid?

en tanke flög faktiskt förbi huvudet när Mr. Prolapsi tog upp en flaska efter en stunds fajt att jag kanske inte skulle kunna jobba mer pga av en ev. träff mot huvudet.. så någon tanke i den stilen kanske fanns där vid någon sekund ja.
Citera
2009-09-20, 19:46
Bannlyst
Citat:
en tanke flög faktiskt förbi huvudet när Mr. Prolapsi tog upp en flaska efter en stunds fajt att jag kanske inte skulle kunna jobba mer pga av en ev. träff mot huvudet.. så någon tanke i den stilen kanske fanns där vid någon sekund ja.

så du stod som en man och slogs i en kvart mot dessa blattar. imponerande faktiskt. du måste vara stark som en björn
Citera
2009-09-20, 19:49
Medlem
arcezzus avatar
Citat:
så du stod som en man och slogs i en kvart mot dessa blattar. imponerande faktiskt. du måste vara stark som en björn

är du seriös?
jag försvarade bara polaren.. svårt med tidsspektrum när två jävlar står o slår från alla håll, det är en grov uppskattning. Är ej stark som en björn.
Citera
2009-09-20, 20:01
Bannlyst
Citat:
är du seriös?
jag försvarade bara polaren.. svårt med tidsspektrum när två jävlar står o slår från alla håll, det är en grov uppskattning. Är ej stark som en björn.

aha ok. men fick du in några smällar då? eller var det så att du fick dig några käftsmällar för du var kaxig på fyllan och sedan gnäller om oprovoserat våld som så många andra gör nu för tiden. det stör mig för jag har själv bevittnat detta flera gånger. man tjänar ju en slant på att anmäla folk nu för tiden. buhuhu han sa blattejävel eller svennejävcel å slog mig.
Citera
2009-09-20, 20:22
Medlem
gobbegroggs avatar
Citat:
aha ok. men fick du in några smällar då? eller var det så att du fick dig några käftsmällar för du var kaxig på fyllan och sedan gnäller om oprovoserat våld som så många andra gör nu för tiden. det stör mig för jag har själv bevittnat detta flera gånger. man tjänar ju en slant på att anmäla folk nu för tiden. buhuhu han sa blattejävel eller svennejävcel å slog mig.
kan stewe och hans vän sticka folk med kniv utan någon jättestor anledning, förrutom lite gruff, så kan dom nog gå lös på folk med nävarna utan att något större hänt. dessutom var dom ju uppenbart påtända.

detta blir väl iofs lite offt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in