• 1
  • 2
2009-06-20, 01:41
Medlem
glen-tourrays avatar
Ok, jag vet att rubriken är lite missvisande, jag vet att Spice inte är gräs.. Jag har en vän som påstar att du får ungefär samma effekt av spice som av gräs (brunt/grönt..(?)).

Jag som är en noob på detta område (gillar att röka då och då) vet inte vad jag ska tro.. Jag har försökt att söka men jag är full i detta nu så det går sådär.. Vad kan ni rekommendera? Jag och tjejen ska bort nästa helg och min "kran" hinner inte fixa riktigt röka.. Fungerar Spice? Vad ska man köpa? Vad jag förstått så är det lagligt än så länge.. Om mod tycker att detta är fel så ber jag om ursäkt.. full som sagt..

Tack på förhud!

/GT
Citera
2009-06-20, 01:43
Bannlyst
det e liknande effekt, ja..
Citera
2009-06-20, 01:46
Medlem
Gaasis avatar
Nja både ja och nej. Spice är inte alls likt. Northern Heights är nog det närmsta gräs du kan komma så här långt. Dock upplever du aldrig den här underbara eufori känslan på rökmixar som på the real deal.
Citera
2009-06-20, 01:47
Medlem
Men köp annan rökmix än spice. spice suger enligt de flesta. genie ska vara rätt okej dock.
Citera
Medlem
Bengtes avatar
jao

Det är en liknande eftekt ja det är det.

Rekomenderar spice - artic synergy eller diamond. Det är dom som slår mest likt riktigt röka om man frågar mig. Fast det kan ju vara individuelt. Men de e lite dyrare sorter och pris brukar ju styra kvalite och dom flesta jag känner tycker att dom 2 sorterna slår bäst.
Citera
Medlem
Millicents avatar
Köpa NH eller NB (goodsmoke eller spicenordic) i stället kanske?
Citera
2009-06-20, 12:42
Medlem
glen-tourrays avatar
Hm, ok. Jag får kika runt lite då, men tack för svaren
Citera
2009-06-20, 13:57
Medlem
Gaasis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glen-tourray
Hm, ok. Jag får kika runt lite då, men tack för svaren

Sence fungerar personligen otroligt bra för mig. Bästa mixen jag har testat hittills. Ruset satt i över 3 timmar och då rökte jag 0.3g
Citera
2009-06-20, 15:22
Medlem
faaans avatar
det funkar men inte lika bra och det smakar skit enligt mig.
Citera
2009-06-20, 16:33
Medlem
dino.m3s avatar
Man kommer nog bara kunna köpa NH, el nino eller NB inom en kort tid. just nu så har spice tillverkarna slutat med dom "standard" spicen som kom ut i början. Ja tror det är bara Sverige kvar som man kan köpa "lagligt"

Drf har goodsmoke och spicenordic börjat med dessa nya sorter...

Jag säger kör på NH
Citera
2009-06-20, 16:39
Medlem
Holmquists avatar
Spice Artic är enligt MIG den rökmixen som fungerar bäst.
Citera
2009-06-20, 18:01
Medlem
Xamples avatar
Jag tycker att det är rent skit. Jag blir lite lagom stekt och snurrig i 20-30min, sen går det upp i rök. Har provat många olika mixar, alla har varit mer eller mindre samma skit.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in