• 1
  • 2
2009-06-18, 23:39
Medlem
Hej.

Vill minnas att det för ett antal år sedan gick rykten om att Christer Glenning och Leif "Loket" Olsson hade ett förhållande med varann. Har googlat för att försöka hitta några källor till detta men jag går bet, så jag börjar fundera på om jag bara inbillat mig detta från ingenstans.

Är det nån som kan bekräfta/dementera om det gått något sådant rykte och isåfall om det fanns någon sanning i det?

//
Citera
2009-06-19, 00:15
Medlem
Du, nu har du nog tagit dej för många supar om du funderar över den frågan! Christer Glenning var gift och hade familj och avled hastigt för drygt tio år sen. Det är möjligt att han någon gång hade träffat Leif Olsson, men inte mer än vid kanske nåt TV-program.
Citera
2009-06-19, 00:16
Medlem
Mockens avatar
Loket är en pederast. Glenning vet jag inte vem det är.
Citera
2009-06-19, 00:23
Bannlyst
Kanske inte helt omöjligt?

Fart o spänning med Christer Glenning
Citera
2009-06-19, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mocken
Loket är en pederast. Glenning vet jag inte vem det är.

Varför i hela världen svarar du på ett inlägg när du inte vet vem Glenning är eller rättare sagt var?
Citera
2009-06-19, 00:45
Medlem
Tjohildas avatar
No way. Däremot var Glenning lite för förtjust i flaskan och hade rätt dåligt ölsinne, särskilt frun drabbades...
Citera
2009-06-19, 00:50
Medlem
Asgarvads avatar
Glenning har väl roterat ett helt gäng varv i sin grav vid det här laget om de har Internet i Helvetet. En machoman som Christer skulle inte petat på Loket med lång stång ens.
Citera
2009-06-19, 07:16
Medlem
morphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asgarvad
Glenning har väl roterat ett helt gäng varv i sin grav vid det här laget om de har Internet i Helvetet. En machoman som Christer skulle inte petat på Loket med lång stång ens.

Men så jävla dum i huvudet som Christer var, så är det inte helt omöjligt att han fattade tycke för Loket
Citera
2009-06-19, 07:26
Medlem
Sir.Ps avatar
Detta svarar nog på din fråga
http://www.youtube.com/watch?v=CDr7WgAO-4I
Haha, finns det ett mer passande klipp??
Senast redigerad av Sir.P 2009-06-19 kl. 07:28.
Citera
2018-11-29, 23:11
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjohilda
No way. Däremot var Glenning lite för förtjust i flaskan och hade rätt dåligt ölsinne, särskilt frun drabbades...

Där ser man. C-I Perstad har lagt ut flera gamla avsnitt av trafikmagasinet på youtube. Tittar på Glenning anno 1995 på Frankfurtmässan. Glenning ser inte helt frisk ut. Stor som ett hus och rödmosig i ansiktet á la Edward Blom. Glenning verkar aningen flåsig och ser äldre ut än sina 55 år det året.

Man har svårt att associera Glennings trygga stämma med nåt annat än bilar. Han var mr Bil. Sen om han var otrevlig på fyllan det är en annan sak.
Citera
2018-12-01, 19:26
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Där ser man. C-I Perstad har lagt ut flera gamla avsnitt av trafikmagasinet på youtube. Tittar på Glenning anno 1995 på Frankfurtmässan. Glenning ser inte helt frisk ut. Stor som ett hus och rödmosig i ansiktet á la Edward Blom. Glenning verkar aningen flåsig och ser äldre ut än sina 55 år det året.

Man har svårt att associera Glennings trygga stämma med nåt annat än bilar. Han var mr Bil. Sen om han var otrevlig på fyllan det är en annan sak.
Har hört väldigt trovärdiga rykten att Glenning inte var bara mr Bil, utan även mr Lok.
De har ju båda försvunnit från rampljuset nu, sedan skandalen uppenbarats och lika gott är väl det.
Citera
2018-12-01, 19:59
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Har hört väldigt trovärdiga rykten att Glenning inte var bara mr Bil, utan även mr Lok.
De har ju båda försvunnit från rampljuset nu, sedan skandalen uppenbarats och lika gott är väl det.

Vad menar du med mr Lok ? Att Glenning hade en relation med Loket eller att han hade samma intresse som Loket ?

Har svårt att tänka mig att Bil-Glenning lirade i samma liga som Loket, Lennart Swahn och Kent Finell.

Men, men... tur att Glenning kilade vidare innan internetskvallrandets tid tog vid. Han var en duktig motorjournalist, dock kunde man ana en viss lynnighet bakom den polerade ytan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in