Ja eftersom detta är flashback och du tyckte det var konstigt att du inte fått något "tvåan-svar" ännu så kommer ett här: Ta henne i tvåan! Nä jag är trött och min humor är på topp, sorry!
Tycker definitivt att du ska vara vaken och se till henne. Inte värt att ta risken och sova om hon har svårt att andas.
EDIT: Oj sorry! Såg just att detta var aktuellt igår.
Jag och min tjej tog ett återfall ihop idag efter runt fem månaders uppehåll.
Hon har tagit 3st tem 0,4mg oralt och en 0,4mg nasalt samt en xanor 1mg depot och en 0,5mg xanor depot. Båda hela, dvs ej pulvrade.
Detta är en fjolldos, jag vet. Men jag är fan orolig, hon är mitt allt.
Hon är typ 172, 55kg.
När vi hade sex hade hon inga problem att andas och när vi står och röker bad jag henne ta djupa andetag för att se om hon klarade det och det gick galant utan motstånd.
Däremot så när hon noddar in så får hon andningsuppehåll emellanåt samt andas tung medans hon andas. Hon säger "Det är lugnt, så mycket har jag inte tagit"
Har tutat i henne vatten och säger åt henne att hela tiden ligga i framsidostupaläge eller vad det heter för det är värst när hon ligger på rygg.
Hon har inga blåa läppar eller liknande.
Vågar jag somna? Eller måste jag hålla mig vaken och se till henne?
Finns det nåt utom vatten jag kan tuta i henne? Hon dricker inte kaffe.
Ska tilläggas att det är flera timmar sen vi tog något senast och har haft intensiv sex så det borde ju snabba på processen att få ut drogerna?
Ursäkta att jag är paranoid. Men det är liksom min tjej sen flera år tillbaka, inget pundarluder som följer mig för knarket liksom.
Har jag anledning att vara orolig eller är det för liten dos och jag kan somna gott med henne?
Tack
Är du så inåt helvetes dum så du inte ringer ambulans när du är rädd för att din tjej som du säger är ditt allt ska somna och kanske inte vakna igen???
Och sen tänker du gå och lägga dig.
Hur fan är du funtad?
Hoppas fan att det är du som inte vaknar nästa gång.
Jävla massa trådar om just denna saken, klart som fan man ringer ambulansen. Hellre att din flickvän åker dit för ringa än att hon inte vaknar mer, eller?
Faan jag viste inte att det gick att knulla ur drogerna ur kroppen?
Om hon bara tagit Benzo i dessa småmängder och ingen alkohol är det inga problem,, många däckar på den dosen....
Har hon druckit så kan du vara orolig...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!