2009-06-18, 02:04
Medlem
4298Redos avatar
Hallå!

Har precis lämnat in min Dell Inspiron 6400 till en "expert" för omformatering. Men det är så att det inte kommer något ljud alls när man ska spela upp. Hur i helvete ska jag då bära mig åt för att få ljud? Vart kan jag ladda ner det och vad ska jag söka på? Är tyvärr ingen datortekniker.
Citera
2009-06-18, 02:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4298Redo
Hallå!

Har precis lämnat in min Dell Inspiron 6400 till en "expert" för omformatering. Men det är så att det inte kommer något ljud alls när man ska spela upp. Hur i helvete ska jag då bära mig åt för att få ljud? Vart kan jag ladda ner det och vad ska jag söka på? Är tyvärr ingen datortekniker.
DELL har egna drivrutiner, finns på sidan. Har för mig man måste logga in med sina unika uppgifter från köpet.

Annars är de väl bara ringa dem imorrn.
Citera
2009-06-18, 02:39
Medlem
4298Redos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pc4life
DELL har egna drivrutiner, finns på sidan. Har för mig man måste logga in med sina unika uppgifter från köpet.

Annars är de väl bara ringa dem imorrn.

Okej! Men då ska dom kunna guida mig till att kunna ladda ner drivrutinerna? Jag behöver alltså inte krångla med skiva?
Citera
2009-06-18, 05:44
Medlem
Varulvs avatar
Dell brukar ha jävligt bra service så det är bara ringa och höra hur du ska göra. Ibland skickar de ut folk dagen efter som fixar din dator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in