2010-03-02, 14:47
Medlem
Eller så säger han bara: "Jag vill att du lagar mat till mig. Det skulle vara jättekul."
Det finns väl ingen som seriöst vill bli pikad till att göra saker så där?
Citera
2010-03-03, 17:44
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
Eller så säger han bara: "Jag vill att du lagar mat till mig. Det skulle vara jättekul."
Det finns väl ingen som seriöst vill bli pikad till att göra saker så där?

Jag har faktiskt sagt det. Hon lagade en boliviansk quinoa suffle med kyckling, jattegott. Men sedan har det inte blivit mer. Jag foreslar det da och da, men hon sager bara att "you are soo mucbh better at it than me". Lat, tror jag. INget bra tecken.
Citera
2010-06-18, 15:55
Medlem
barkeepers avatar
Nu har hon lagat en massa olika ratter till mig, Pique Macho rekommenderas. Fy fan sa gott!
Citera
2011-06-08, 10:18
Medlem
barkeepers avatar
Och sa en liten uppdatering...jag skall gifta mig med tjejen i fraga....sa den misslyckade middagen kanske funkade!
Citera
2011-06-08, 10:42
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barkeeper
Och sa en liten uppdatering...jag skall gifta mig med tjejen i fraga....sa den misslyckade middagen kanske funkade!
Grattis - ehm tror jag

~Paul~
Citera
2011-06-08, 10:43
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Grattis! Och ert förhållandes utveckling finns förevigt bevarat i trådform på Flashback, ganska stort faktiskt. Grattis igen!
Citera
2011-06-08, 12:47
Medlem
Samwises avatar
Citat:

Fan vad kul.
Hoppas ni får ett lyckligt liv!
Citera
2011-06-08, 13:56
Medlem
barkeepers avatar
Tack skall ni ha, det uppskattas!

Paul: Ja, gratulationer ar pa sin plats....
Citera
2011-06-08, 15:26
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Tack skall ni ha, det uppskattas!

Paul: Ja, gratulationer ar pa sin plats....
OK, i så fall grattis, än en gång!

~Paul~
Citera
2011-06-08, 18:50
Medlem
kungsmeks avatar
Citat:

Haha, många stora grattis. Mycket trevligare att se en relation utvecklas här än på relationsdelen. Kul historia och allt.
Citera
2011-06-09, 11:11
Medlem
Schlags avatar
haha grattis å tack för en trevlig historia . kanske var tur att pajen inte kom fram då
Citera
2011-06-09, 12:36
Medlem
barkeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlag
haha grattis å tack för en trevlig historia . kanske var tur att pajen inte kom fram då

Ja....jag foreslog i helgen att vi skulle borja odla rabarber, men da tog det stopp. Sa jag tror hon vet....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in