Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2003-11-18, 18:28
Medlem
e55 är varnad för personangrepp.

en länk till ifrågavarande men editerade inlägg:
http://www2.flashback.info/scandinav...104#post607104
Citera
2003-11-18, 18:38
Medlem
LadyTieras avatar
Ok? ingen länk eller så?
Citera
2003-11-18, 18:53
Medlem
nej, ingen "länk eller så". hans inlägg är borttaget.
Citera
2003-11-18, 20:07
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstar
Varför då? Och vad skrev han?

PS. Det står "Gangstarr" på din avatar. DS.
Citera
2003-11-22, 03:43
Medlem
Boogaloos avatar
Admin och andra moderatorer:
Ska en varning få gå till på det här viset? Inget som helst underlag för varningen visas upp, och när LadyTiera och jag själv vill se dessa bemöts vi med raljans respektive tystnad. Är det okej?

Andra användare får givetvis också tycka till, men i det här fallet är jag mest intresserad av att höra moderatorers åsikter.
Citera
2003-11-22, 16:22
Medlem
sysops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gangstar

Hehe. Du kommer aldrig bli någon krimmare
Citera
2003-11-22, 17:28
Medlem
admin kan dock se alla borttagna inlägg så i princip kan inte en moderator agera i det fördolda.
Citera
2003-11-22, 19:19
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scepter
admin kan dock se alla borttagna inlägg så i princip kan inte en moderator agera i det fördolda.
Nä, men för oss andra känns det som ett billigt sätt att tysta oppositionen. Får vi inte veta vad varningen grundade sig på kan vi ju heller inte tycka till om den.

Och jag tycker också att det ligger i admins intresse att upprätthålla förtroendet för forumet och moderatorer.
Citera
2003-11-24, 08:52
Medlem
det var ingen opposition. han kallade någon för köttskalle. sånt tas bort.
Scepter har rätt. om jag skulle ta bort nåt felaktigt eller varna grundlöst så kan admin se det.
Citera
2003-11-24, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
PS. Det står "Gangstarr" på din avatar. DS.

Citat:
Ursprungligen postat av sysop
Hehe. Du kommer aldrig bli någon krimmare

vad är det för strunt ni postar? håll sånna här irrelevanta kommentarer borta från min tråd.
Citera
2003-11-24, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Nä, men för oss andra känns det som ett billigt sätt att tysta oppositionen. Får vi inte veta vad varningen grundade sig på kan vi ju heller inte tycka till om den.

Och jag tycker också att det ligger i admins intresse att upprätthålla förtroendet för forumet och moderatorer.

Håller med...Tycker att det inte är mer än rätt att vi får veta vad som gjorde att en Mod kickar någon.
Citera
2003-11-24, 11:38
Medlem
*Scott*s avatar
det är ju quotat under Ta körkortet som alla andra ditt kötthuvud! Vad skulle du tycka om din mamma blev påkörd av en idiot som inte har körkort?! Då skulle det vara förarens fel oavsett om det egentligen inte var det eller hur??
Lägg av med sånt fjanteri och skaffa dig ett körkort och utbildning!

jag håller med han, kan man inte ta på vanligt vis ska man inte försöka ta på något annat vis heller och det kan väll knappast vara förbjudet att säga vad man tycker om saken??? bara för att någon parasit inte vill det....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in