2026-04-21, 23:29
Medlem
Nu knakar det i fogarna. Längtar tillbaka till Ola och vill inte längre vara gravid.
Citera
2026-04-21, 23:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snigelsvans
Nu knakar det i fogarna. Längtar tillbaka till Ola och vill inte längre vara gravid.

Svänger fort i hockey 😁. Allt var ju så perfekt för några dagar sedan med god mat och glass till lilla gubben.
Citera
2026-04-21, 23:45
Medlem
Arg, ensam, otrygg och trött.
Inte lätt att va mamma Jacky.

Hon får be knullkarln luftjucka lite mot mumsmuttan och dra ett riff på luftgitarren så blir hon på bra humör igen <3
Citera
2026-04-22, 00:20
Medlem
XtraXs avatar
Nu vill hon inte ens föda här längre, det som verkade så bra .Kanske blir en resa till Indien eller nåt annat exotiskt.
Citera
2026-04-22, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nu vill hon inte ens föda här längre, det som verkade så bra .Kanske blir en resa till Indien eller nåt annat exotiskt.
Undra vad hennes trygga punkt va som hon refererar till?
Ja nu vill mamma Jacky resa iväg och föda i lugn och trygghet.
Känslan är ju att det är hon själv som är virvelvinden just nu
Citera
2026-04-22, 03:41
Medlem
Pianotangents avatar
"Jag fick inte själv välja detta."

Jo Jackie det var du själv som valde att sluta med ditt preventivmedel och du själv som valde att ha oskyddat sex. Du har själv sagt det i en artikel som lades ut.

https://www.imagevenue.com/ME1CNOZU
Senast redigerad av Pianotangent 2026-04-22 kl. 03:44.
Citera
2026-04-22, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
"Jag fick inte själv välja detta."

Jo Jackie det var du själv som valde att sluta med ditt preventivmedel och du själv som valde att ha oskyddat sex. Du har själv sagt det i en artikel som lades ut.

https://www.imagevenue.com/ME1CNOZU

Men hon har nog ändå förträngt graviditeten. Hon är sjuk o behöver proffesionell hjälp.
Citera
2026-04-22, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Algutsraven
Nu är den storyn borttagen ser jag. Men den antydde verkligen att svennis är död, hon skrev "en vecka utan svennis, en riktig pissvecka. Hoppas alla dina dagar ser ut så här nu, med massa ostbågar såklart".

Jag trodde ändå att de skulle få bebisen först och att de skulle vänta nån vecka innan de gjorde sig av med hunden. Men de insåg väl redan nu att de inte kommer orka med honom. Lite harsch att avliva honom dock.. trodde han skulle få bo på heltid hos ola, men han hade väl inget att säga till om.

Första spådomen uppfylld i alla fall, tänka sig.

Hon längtar efter Ola och svärmor funderar mycket där saker och ting ordnar sig tillslut. Hoppas hon.
Citera
2026-04-22, 07:48
Medlem
Allt är glömt idag tro mig. Kärleks bombar Patrik idag tro mig.
Citera
2026-04-22, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Allt är glömt idag tro mig. Kärleks bombar Patrik idag tro mig.
Ja garanterat.
Idag är det lillgubben, kebabrulle, luftjuck och 15krsglass igen för familjen Ferm
Citera
2026-04-22, 08:56
Medlem
En lösning för henne vore att adoptera bort bebisen. Det verkarju som om hon inte alls vill ha något barn.
Citera
2026-04-22, 09:21
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
En lösning för henne vore att adoptera bort bebisen. Det verkarju som om hon inte alls vill ha något barn.

Det kommer nog ordna sig av automatiskt efter ett par veckor på utredningshem med hennes flippar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in