6/6-2026 kom ihåg datumet skriver Grisprinsessan. Är det då de gifter sig 😂
Ingen kommer glömma för du kommer tjata sönder det datumet men Grisprinsessan ni är inte ihop då MINNS DET!
Och i helgen kommer ett barn dit efter att 20 000 människor på internet har fått se pappan naken och ”styrmodern” zooma in sina tuttar. Hade jag varit barn så hade jag skämts ögon ur mig för att kompisar kan se det. Men det skiter dem i och förtsätter exponera sig och skämma ut ett barn.
Skydda det bäst du vill som vill försvara dem.
Om de mot förmodan kan de skåda mästerverket här på storsnasen (lol) och grisprinsessan som snaskar.
Tyvärr är klippet på P's sexpack (ostdunken) borttaget
Om de mot förmodan kan de skåda mästerverket här på storsnasen (lol) och grisprinsessan som snaskar.
Tyvärr är klippet på P's sexpack (ostdunken) borttaget
Och i helgen kommer ett barn dit efter att 20 000 människor på internet har fått se pappan naken och ”styrmodern” zooma in sina tuttar. Hade jag varit barn så hade jag skämts ögon ur mig för att kompisar kan se det. Men det skiter dem i och förtsätter exponera sig och skämma ut ett barn.
Skydda det bäst du vill som vill försvara dem.
Men det är klart att han skäms och han lär ju få höra en del gliringar 🥲!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!