2009-06-16, 17:02
Avslutad
Jag brukar inte klia mig i naveln men idag gjorde jag det, o när jag gjorde det så börjar det svida i snoppen...

Vad f-n kan detta vara? Finns det nån nervförbindelse? Testade nyss igen o det är samma sak!
Citera
2009-06-16, 17:06
Medlem
KryddAs avatar
jag har då inte det problemet iaf :/
Citera
2009-06-16, 17:07
Medlem
micaeles avatar
Om jag inte minns helt galet sitter det akupunkturpunkter för könsorganet strax under naveln.
Citera
2009-06-16, 17:08
Medlem
Avgrundsandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag brukar inte klia mig i naveln men idag gjorde jag det, o när jag gjorde det så börjar det svida i snoppen...

Vad f-n kan detta vara? Finns det nån nervförbindelse? Testade nyss igen o det är samma sak!

Hahahahha, har exakt samma, dock så sticker det till bakom örat när jag kliar i naveln, det svider inte i snoppen
Citera
2009-06-16, 17:09
Medlem
Avgrundsandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsanden
Hahahahha, har exakt samma, dock så sticker det till bakom örat när jag kliar i naveln, det svider inte i snoppen

Då är det iof inte EXAKT samma sak... I princip samma sak menar jag sjävlklart!
Citera
Medlem
Gimp_offers avatar
Troligtvis så är det en nerv som "sitter" ihop med en nerv som går ner till kuken.

Om jag inte minns fel så finns det ett litet nervkluster vid roten av kuken som bla sprids upp mot magen.
Citera
Medlem
Avgrundsandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimp_offer
Troligtvis så är det en nerv som "sitter" ihop med en nerv som går ner till kuken.

Om jag inte minns fel så finns det ett litet nervkluster vid roten av kuken som bla sprids upp mot magen.

Varför sticker det i örat på mig då?
Citera
2009-06-16, 17:45
Medlem
haha samma sak för mig(:
Citera
2009-06-16, 17:57
Medlem
Isvaks avatar
Har inte alla killar så? När jag kliar mig i naveln både ilar och sticker det till i ballen..
Citera
2009-06-16, 18:11
Medlem
Tradkramarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isvak
Har inte alla killar så? När jag kliar mig i naveln både ilar och sticker det till i ballen..

Alla killar har inte så, testade precis.
Bör jag ifrågasätta mitt kön?
Citera
2009-06-16, 18:16
Medlem
Isvaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tradkramarn
Alla killar har inte så, testade precis.
Bör jag ifrågasätta mitt kön?

Haha ne det tror jag inte du behöver

Hade fått för mig att det var så, kanske inte. Verkar va vanligt dock. Tror inte ts behöver oroa sig iaf..
Citera
2009-06-16, 19:32
Medlem
Benzo_Manns avatar
Jag har flera sådana punkter på ryggen när jag blir kliad,, då kan det rycka och börja klia på andra ställen på kroppen,, inte ryggen alltså.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in