• 1
  • 2
2003-11-18, 15:24
Medlem
Darkbloods avatar
Nån som testat och vet om det har någon effekt?
Citera
2003-11-18, 15:54
Medlem
porrpumpans avatar
Det varit en del snack om dessa bluemystic (både ettan och tvåan), om jag inte minns fel nu så är det 5-Meo-DiPT i 2:an och i 1:an är det eventuellt 2C-T-7.

Om du har tänkt köpa tycker jag att det är bättre du satsar på råvaran i och med att den är billigare.
Citera
2003-11-18, 16:36
Medlem
Psykomans avatar
Blue Mystic är inte bara blandningar av droger jag tycker det är en drog i sig.

Det innehåller:
10mg PT-DM-PEA
195mg calcium carbonate
50mg Microcristalline cellulose
1mg FD&C Blue #1

Kanske svårt att få tag på allt detta i sig också.. Plus att BM är i tablettform.
Citera
2003-11-18, 17:05
Medlem
porrpumpans avatar
Psykoman: Var hittade du den infon? Har letat runt men inte hittat någon info?
Citera
2003-11-18, 19:03
Medlem
Psykomans avatar
erowid.org ?? Jag börjar oroa mig att ni knarkar för mycket..
Citera
2003-11-18, 19:41
Bannlyst
Fattar inte hur ni kan tycka om BM 2? Köpte någar burkar för ett tag sedan men har bara testat 2st piller. Tog dom med ca 1 timmes mellanrum men kände inte mycket förutom lite snurr & brus samt 5min på toa. Inget jag skulle bjuda någon av mina polare på (dom skulle bli fett besvikna).
Citera
2003-11-18, 20:11
Medlem
porrpumpans avatar
Member-X: Det hela skiljer sig ju från person till person när dem tar en drog.
Citera
2003-11-18, 20:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av porrpumpan
Member-X: Det hela skiljer sig ju från person till person när dem tar en drog.

Men jag tog ju endå 2st piller & jag är knappast 1 av dom större snubbarna i svea rike

Har funderat ett par gånger om jag spydde upp mycket av dom för jag satt toa en sväng. I vilket fall så testar jag inte igen. Va inte värt det helt enkelt. Va för klen för mig.

Ni som gillar hallisar & liknande tycker jag ska köpa 2-3 tjack & punda ett par dagar utan att sova, sedan röker ni en fet holk så ska ni få se på hjärnspöken

Har träffat blomförsäljare från Ibiza & hockeyspel på PS2 har blivit 10 kamp med älgar & arga gubbar med påkar Ja... allt kan hända.
Citera
2003-11-18, 20:41
Medlem
Psykomans avatar
Det här är bra grejor.. Du kanske inte var tillräckligt mottaglig, det är något fel på dig och inte på drogen kanske?
Citera
2003-11-18, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Det här är bra grejor.. Du kanske inte var tillräckligt mottaglig, det är något fel på dig och inte på drogen kanske?

Fel på mig är det, mer än så vet jag inte

Vissa tål ju mer, kanske skulle ha tagit 3 men jag vågade inte för jag tänkte att det skulle hända något mer snart.
När jag testade HWB så tog det säkert nästan 2 timmar innan det började funka som jag ville att det skulle göra. Vid den tidpungten låt jag & sola i ett solarium, vet att hulken va där & att det va väldigt skumt att gå därifrån
Citera
2003-11-18, 21:28
Medlem
Psykomans avatar
Hehe.. Usch, solarium = livsfara!

Men iallafall, kanske inte är så bra att vara ensam första gången man testar BM, var du det?
Citera
2003-11-18, 21:34
Medlem
cocksuckers avatar
Member-X du skrev att du köpte en burk BM.. blev inte de jävligt dyrt med tanke på att två tabletter kostar runt 150 spänn.. låter lite onödigt tycker jag om du inte ens visste vad det var
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in