• 1
  • 2
2009-06-16, 12:57
Medlem
Gautamas avatar
Vad är detta för en filur egentligen? Han är ju skrämmande skicklig, men ändå ser man aldrig honom. Vad pysslar han med? Var bor han? Kort sagt, vem är han? Nån som sett honom uppträda?

http://www.youtube.com/watch?v=1_oa8m5Oq00
Senast redigerad av Gautama 2009-06-16 kl. 13:01.
Citera
2009-06-16, 14:13
Medlem
Avgrundsandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Vad är detta för en filur egentligen? Han är ju skrämmande skicklig, men ändå ser man aldrig honom. Vad pysslar han med? Var bor han? Kort sagt, vem är han? Nån som sett honom uppträda?

http://www.youtube.com/watch?v=1_oa8m5Oq00

Har aldrig hört talas om killen. Men jag kan säga att han är utan tvekan den bästa jag sett med en kortlek. De är helt sjukt vilken jävla koll han har på kortleken.
Citera
2009-06-16, 14:34
Medlem
Gautamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrundsanden
Har aldrig hört talas om killen. Men jag kan säga att han är utan tvekan den bästa jag sett med en kortlek. De är helt sjukt vilken jävla koll han har på kortleken.
Men han är väl svensk? Det jag undrar här hur nån kan besitta sån talang och fortfarande vara en doldis... Här är ännu ett exempel på hans briljans:

http://www.youtube.com/watch?v=kcjUDoVRg-o
Citera
2009-06-16, 14:58
Medlem
Pretty Vacants avatar
Han är från Sverige och Göteborg är hans hemstad.
Citera
2009-06-16, 17:39
Medlem
RS-Kickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gautama
Men han är väl svensk? Det jag undrar här hur nån kan besitta sån talang och fortfarande vara en doldis... Här är ännu ett exempel på hans briljans:

http://www.youtube.com/watch?v=kcjUDoVRg-o

Han insåg väl att det var utomlands pengarna fanns för hans talang.
Citera
2009-06-16, 18:41
Medlem
Gabriel Knights avatar
Haha det var en rolig gubbe och man förstår ju varför han blev världsmästare i kortmagi

Hmm jag kanske skulle öva lite korttrick jag också för att imponera lite på tjejerna
Senast redigerad av Gabriel Knight 2009-06-16 kl. 18:43.
Citera
2011-06-10, 18:15
Medlem
Lennart Green är en legend. Kom ihåg det.
Legend.
Citera
2011-06-10, 19:46
Medlem
P55s avatar
Ja kanske det, men varför ser man honom inte i svensk TV?
Har aldrig hört talas om honom innan det här, fantastiskt skicklig.
Citera
2011-06-10, 20:55
Medlem
K.Stroganoffs avatar
Enligt många samstämmiga uppgifter så har gamle Lelle varit med och blåst åtskilliga människor på olika pokerklubbar i Sverige. På betydande belopp dessutom. Han gör nog bäst i att fortsätta att hålla sig utomlands.
Citera
2011-06-12, 18:38
Medlem
Nu ska jag vara snäll mot er, kära flashbackarvänner!
Den gamla världsmästaren i kortmagi kommer inte att leva för alltid (det är sant), och han börjar bli gammal. Lennart bestämde sig därför för att avslöja samtliga trick och finurligheter som han brukar använda sig av, vilket motsvarar en tid som brukar kunna underhålla en publik i ungefär 30 minuter. Här är ett klipp där han kör hela sin show. Det stora avslöjandet har Lennart Green spelat in på en högkvalitetsfilm på typ åtta timmar eller vad det nu är (4 CDs).

Denna film vid namn "Lennart Green's Master File" finns att köpa här.
Och trollkarl som jag själv är lyckades jag hitta samma verk här (.torrent = kosta gratis).
Tro mig när jag säger följande: Efter att ha sett filmen så kommer ni vilja betala för filmen.
Myrslingerbult önskar alla trollkarlar på Flashback en god jul med denna för tidiga julklapp och rekommenderar denna kortlek med Lennart Greenmotiv på till nästa jul!
Citera
2011-06-12, 19:20
Medlem
Gautamas avatar
Livnärar han sig på sina korttrick? I så fall var?
Citera
2011-06-12, 19:46
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Konstigt att aldrig svensk media har tagit upp hans namn, mannen är ju briljant.
Senast redigerad av Reggie Hamond 2011-06-12 kl. 20:16.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in