Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Tycker du om att slicka fitta?
Ja väldigt mycket!
63,67%
1525 röster
Ja fast bara ibland
20,08%
481 röster
Nej absolut inte.
5,89%
141 röster
Nej fast jag gör det för hennes skull.
10,35%
248 röster
09-12-04, 14:42
Medlem
Jag gillar det! Massvis! Gillar också att min tjej skryter om det för sina vänner

Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Älskar att slicka, speciellt om tjejen verkligen gillar det. Blir inte intimare än så.
Dock jobbigt när tjejer inte kan bete sig vanligt efter man har slickat om man inte tvättar munnen efter.

Äsch det e väl inte så konstigt, jag skulle inte vilja typ hångla med en tjej efter att hon tagit en sats i munnen.
Citera
09-12-04, 14:49
Medlem
The Masters avatar
Jag är helt galen då det kommer till att slicka fitta. Finns inget mer upphetsande än att se henne gå upp i brygga och slita mig i håret medans man slickar henne och pullar henne frenetiskt samtidigt som hon kommer.
Senast redigerad av The Master 09-12-04 kl. 14:56.
Citera
09-12-04, 15:00
Medlem
YngreHerres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
En fråga, tror ni unga killar i åldern, låt säga 16-21, tycker mindre om att slicka fitta än äldre?
Jag har fått det intrycket när det gäller killar speciellt de som är under 20. Kan inte minnas att de va så när jag var under 20. Då var lyx som fan att slicka en tjej ju. Har tiderna förändrats?
Jag är 19 och älskar att slicka fitta. Jag blir kåt av att se henne njuta, av smaken och liksom närheten
Citera
09-12-06, 21:03
Medlem
Ramblas avatar
Fittslickning

Helt ok! Och det är väl tur, ända sättet som min tjej kommer på.
Citera
09-12-06, 21:19
Medlem
Roflsteins avatar
Jag gillar't blir kåt som fan av att göra det iaf
Citera
09-12-25, 00:29
Medlem
emma80s avatar
Nu är jag tjej, men jag gillar att bli slickad. Däremot verkar inte alla killar gilla att slicka och då ska de självklart inte heller känna sig tvingade om de inte är bekväma med det, vet hur de ska göra, om det smakar illa o.s.v.

Jag har en killkompis, runt 30 år, och han brukar inte gilla det där med att slicka tjejen. Fast han sade till mig nyligen att han för lite sedan hamnade i säng med en 16-årig tjej som både var rakad och smakade fräscht där nere då han slickade henne, så det kan så klart variera från person till person.

Rakad är fräschast tycker jag själv.
Citera
09-12-25, 03:56
Bannlyst
I LOVE IT Bara personen i fraga inte har en acklig kisstoffs
Citera
09-12-25, 14:22
Medlem
Min erfarenhet (uh...) gör att jag får säga nej, jag tycker inte om det. Jag gör det ändå dock, själva grejen kan väl vara nice i sig så tycker jag inte det smakar godis. Jag gillar att bli visad uppskattningen också (håret, som en del nämnt...)

Men är det hårigt där nere är det skabbigt. Få hår och annat i munnen - nej tack.
Citera
09-12-25, 16:08
Medlem
thefisks avatar
Med en mysig tjej och en fin fitta. Ja, då kan det vara härligt. Speciellt om hon lägger handen på huvudet medans man håller på.
Citera
09-12-25, 16:24
Medlem
Lafes avatar
Det är super
Enda jobbiga är väl att det ibland, inte alltid, är jobbigt för käken/tungan. Om det händer märker tjejen det ganska lätt, och då slappnar hon inte av tillräckligt mycket eftersom hon vet att man håller på att dö av muskelkramp.
Citera
09-12-25, 19:45
Medlem
Trammiss avatar
Hm.. Kan väl inte påstå att jag verkligen gillar det. Jag gör det mest för att ens partner gillar det.

Kåt flicka = Kåt Trammis!
Citera
09-12-25, 19:46
Medlem
Trammiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Nu är jag tjej, men jag gillar att bli slickad. Däremot verkar inte alla killar gilla att slicka och då ska de självklart inte heller känna sig tvingade om de inte är bekväma med det, vet hur de ska göra, om det smakar illa o.s.v.

Jag har en killkompis, runt 30 år, och han brukar inte gilla det där med att slicka tjejen. Fast han sade till mig nyligen att han för lite sedan hamnade i säng med en 16-årig tjej som både var rakad och smakade fräscht där nere då han slickade henne, så det kan så klart variera från person till person.

Rakad är fräschast tycker jag själv.

Vilken nolla till polare du verkar ha. Hur fan kan en man som är 30 bast ligga med en 16-årig brud?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in