Resultat: Tycker du om att slicka fitta?
Ja väldigt mycket!
63,89%
1559 röster
Ja fast bara ibland
20,00%
488 röster
Nej absolut inte.
5,90%
144 röster
Nej fast jag gör det för hennes skull.
10,20%
249 röster
2009-06-28, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hardanger
rakad + nyduschad fetta har jag inget emot att slicka! sen har man ju gått på en och en annan nitlott där man snabbt hoppat upp och fokuserat på annat

alla föredrar väl nyduschad fitta, då tjejerna föredrar en nyduschad kuk inget konstigt med det. ingen vill suga/slicka ett otvättat stinkande kön.
Citera
2009-06-28, 22:20
Medlem
Ozknybergs avatar
Jag gillar det! Men man vill ju såklart att hygienen ska vara bra och att hon ska vara "rakad" där nere.
Blir på nått sätt äckligare att slicka nån med hår tycker jag. Har gjort det en gång, fick en massa hår i munnen och det var inte speciellt upphetsande precis.

Har också slickat vissa tjejer som det har rent utsagt luktat sur fisk ifrån, INGEN höjdare!

Men annars är det som sagt väldigt upphetsande och nice!
En kompis till mig sa att han hellre slickade röven på tjejen.
Varför?
"Jo för int fan ä fittan nå renare än röven ää!" sa han på ren norrländska!
Citera
2009-06-29, 14:01
Medlem
Branded_Banneds avatar
Det är helt okej att slicka, förutsatt att det är rent och fräscht så klart.
Och rakat! Jag gillar inte hår i maten!

Grymt upphetsande att känna henne njuta och komma, och finns det något bättre sätt att verkligen njuta av en tjej kön än att smeka, pilla, slicka, kyssa och nafsa?
Citera
2009-06-29, 14:03
Medlem
thessprincesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branded_Banned
Grymt upphetsande att känna henne njuta och komma, och finns det något bättre sätt att verkligen njuta av en tjej kön än att smeka, pilla, slicka, kyssa och nafsa?

Hoppsan hejsan vad du kan konsten att uttrycka dig trevligt
Citera
2009-06-29, 16:35
Medlem
Fargoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branded_Banned
Det är helt okej att slicka, förutsatt att det är rent och fräscht så klart.
Och rakat! Jag gillar inte hår i maten!

+1! Det är verkligen väldigt trevligt.
Citera
2009-06-29, 23:31
Medlem
Sheepskins avatar
Klart man gillar att slicka fitta!

Men hemligheten är ju egentligen inte att slicka...utan att SUGA fitta...då blir de som galna

Och slutligen ett tips för er som får lite avtrubbade smak- och doftsinnen på fyllan: En hederlig 69:a ger extra krydda på fittslicket då man även får den härliga doften från tvåan tillsammans med fittsmaken
Citera
2009-07-01, 18:13
Medlem
Luftwaffless avatar
Så länge PH:t är schysst, finns inget stubb att sticka tungen med, hel, ren och inte är i veckan så älskar jag det. Fullservice till en tjej är i vissa fall bättre än att ha vanligt sex.
Citera
2009-07-01, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Ja men ENBART oralsex går inte för sig, blir tråkigt enligt mig.

Inte för att jag är någon erfaren mästare men själv gillar jag att göra det på tjejer jag verkligen tycker om (gillade inte att göra det på mitt ex.. hon fick fejkorgasmer).

mix it
Citera
2009-07-01, 23:14
Medlem
jag tycker om att göra det mycket förmodligen pga att min sambo tycker om när jag gör det och kommer gång efter gång. bara att ligga och fokusera på hennes ansiktsuttryck och se vilka rörelser med tungan som är mest eftersökta varje gång och dra ut på det lite genom att inte göra det 'för' skönt med en gång för att slutligen låta henne komma ordentligt.
i övrigt finns det inget som någonsin stoppat mig från att tycka om det förutom dålig hygien
Citera
2009-07-01, 23:21
Medlem
Ghastens avatar
Bara det smakar gott så är det härligt upp kåtande.

Det var en tjej som sög mej sen trodde hon att jag
skulle gå ner. Hon hade inte ansat och luktade illa
som fan så hon fick inte som hon ville.
Citera
2009-07-04, 01:25
Medlem
Lugnt så länge frugan suger på kuken min, aka 69:an.
Citera
2009-07-04, 04:32
Medlem
Laurents avatar
Jag älskar det! Eventuell dålig smak och andra äckligheter (har inte upplevt med min flickvän) tycker jag nog vägs upp av att se och kontrollera tjejens njutning. Jag hoppas att jag är bra på det, och försöker bättre mig, vara lyhörd och läsa av hennes kropp. Det verkar funka iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in