Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Tycker du om att slicka fitta?
Ja väldigt mycket!
63,70%
1523 röster
Ja fast bara ibland
20,03%
479 röster
Nej absolut inte.
5,90%
141 röster
Nej fast jag gör det för hennes skull.
10,37%
248 röster
2009-11-01, 22:03
Medlem
Älskar att slicka, speciellt om tjejen verkligen gillar det. Blir inte intimare än så.
Dock jobbigt när tjejer inte kan bete sig vanligt efter man har slickat om man inte tvättar munnen efter.
Citera
2009-11-02, 22:53
Medlem
wotoos avatar
himmelriket på hög nivå!

Det jag tycker är värst med själva slickandet är nästan efter hon kommit och blivit för ömm för att man skall kunna få fortsätta

Jag föredrar slickandet framför själva knullet faktiskt!
Citera
2009-11-03, 00:29
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cxcx31
Straighta män (riktiga män) älskar att slicka fitta, bögar och smygbögar gör inte det. Inget nytt där.
Och dina belägg för det är?
Citera
2009-11-03, 20:02
Medlem
osiriz88s avatar
Nej jag gör det inte. Jag tycker det är riktigt äckligt.

Kan tillägga att min flickvän avskyr att bli slickad. Det fick jag veta redan första veckan vi var tillsammans. Då tänkte jag tyst för mig själv "Jaaaaaaaa!"
Senast redigerad av osiriz88 2009-11-03 kl. 20:04.
Citera
2009-11-04, 13:27
Medlem
euphorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Nej jag gör det inte. Jag tycker det är riktigt äckligt.

Kan tillägga att min flickvän avskyr att bli slickad. Det fick jag veta redan första veckan vi var tillsammans. Då tänkte jag tyst för mig själv "Jaaaaaaaa!"
Haha jag grattulerar! Om ingen av er gillar det kunde du ju lika väl ha sagt det?
Citera
2009-11-08, 17:14
Medlem
B4rrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling
Älskar att slicka, speciellt om tjejen verkligen gillar det. Blir inte intimare än så.
Dock jobbigt när tjejer inte kan bete sig vanligt efter man har slickat om man inte tvättar munnen efter.

Haha jag vet
Citera
2009-12-04, 02:42
Medlem
Jag verkligen älskar att slicka fitta!

Om jag skulle träffa en tjej som inte gillade att bli slickad så hade jag blivit jävligt sur och besviken och hade fan straffat henne! =)
Hon skulle helt enkelt få lära sig att gilla att bli slickad!
Citera
2009-12-04, 06:04
Medlem
la2010s avatar
Det är bara smygbögar som inte gillar fittslickning.
Citera
2009-12-04, 09:52
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filling

Nojjig för sina egna "fittbaciller".

Själv har jag inga problem att hångla efter att jag fått en avsugning. Trots att jag hade en tjej som gillade att busa och kladda ner mig med eventuell sagge som fanns kvar.
Citera
2009-12-04, 09:53
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Nojjig för sina egna "fittbaciller".

Själv har jag inga problem att hångla efter att jag fått en avsugning. Trots att jag hade en tjej som gillade att busa och kladda ner mig med eventuell sagge som fanns kvar.

Citat:
Ursprungligen postat av la2010
Det är bara smygbögar som inte gillar fittslickning.

Bögar som inte bögar i smyg också.
Citera
2009-12-04, 11:49
Medlem
fredrik188s avatar
Finns inget bättre än att slicka tjejer! (såvida dom är renliga av sej och håller hygienen )
Citera
2009-12-04, 11:54
Medlem
Frenchdelights avatar
insidertips!

brukar ja... hålla på med fittan med tungan och håller ett ganska högt tempo,sen skiftar jag och kör supersakta och lite mer rullande rörelse,då kommer tjejen ganska snabbt.

samma för mig, men har ingen handbok i avsugning,det är en konst i sig. Jag tycker om att bli avsugen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in