Älskar att slicka, speciellt om tjejen verkligen gillar det. Blir inte intimare än så.
Dock jobbigt när tjejer inte kan bete sig vanligt efter man har slickat om man inte tvättar munnen efter.
Nej jag gör det inte. Jag tycker det är riktigt äckligt.
Kan tillägga att min flickvän avskyr att bli slickad. Det fick jag veta redan första veckan vi var tillsammans. Då tänkte jag tyst för mig själv "Jaaaaaaaa!"
Senast redigerad av osiriz88 2009-11-03 kl. 20:04.
Nej jag gör det inte. Jag tycker det är riktigt äckligt.
Kan tillägga att min flickvän avskyr att bli slickad. Det fick jag veta redan första veckan vi var tillsammans. Då tänkte jag tyst för mig själv "Jaaaaaaaa!"
Haha jag grattulerar! Om ingen av er gillar det kunde du ju lika väl ha sagt det?
Älskar att slicka, speciellt om tjejen verkligen gillar det. Blir inte intimare än så. Dock jobbigt när tjejer inte kan bete sig vanligt efter man har slickat om man inte tvättar munnen efter.
Om jag skulle träffa en tjej som inte gillade att bli slickad så hade jag blivit jävligt sur och besviken och hade fan straffat henne! =)
Hon skulle helt enkelt få lära sig att gilla att bli slickad!
Älskar att slicka, speciellt om tjejen verkligen gillar det. Blir inte intimare än så. Dock jobbigt när tjejer inte kan bete sig vanligt efter man har slickat om man inte tvättar munnen efter.
Nojjig för sina egna "fittbaciller".
Själv har jag inga problem att hångla efter att jag fått en avsugning. Trots att jag hade en tjej som gillade att busa och kladda ner mig med eventuell sagge som fanns kvar.
Själv har jag inga problem att hångla efter att jag fått en avsugning. Trots att jag hade en tjej som gillade att busa och kladda ner mig med eventuell sagge som fanns kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av la2010
Det är bara smygbögar som inte gillar fittslickning.
brukar ja... hålla på med fittan med tungan och håller ett ganska högt tempo,sen skiftar jag och kör supersakta och lite mer rullande rörelse,då kommer tjejen ganska snabbt.
samma för mig, men har ingen handbok i avsugning,det är en konst i sig. Jag tycker om att bli avsugen..