Citat:
Ursprungligen postat av fernebo
Du har inga andra symptom som är helt annorlunda än de neurologiska? Cancer i lillhjärnan handlar ofta om metastaser från cancer på annat håll i kroppen. I vilket fall som helst så är all cancer i lillhjärnan behandlingsbar, men hur det ser ut med prognos och så har jag ingen aning om.
I vilket fall som helst så är det ju inte alls säkert att det handlar om cancer. Det låter ju onekligen som att det är nåt neurolgiskt, men det finns så mkt annat också. En aneurysm i hjärnan kan tex ge konstiga neurologiska symptom.
Vad är en aneurysm? De enda symptom jag upplever är, balansproblem, skakningar, ibland spatmiska-ryckningar, sällan men förekommande är också dubbelseende, trötthet.
Spelade i går badmington, vilket några timmar efteråt gjorde mina balansproblem flera gånger värre, vet ej varför. Hur som helst hoppas jag att datortomografin kommer ge mig svar så jag kan bli av med balansproblemet då det börjar gå mig på nerverna. Jag upplever att det har blivit mycket värre de senaste veckorna.
Ps: Jag känner flera gånger dagligen en isande känsla baktill i huvudet, vilken inte är det minsta smärtsam, utan enbart otrevlig.