Citat:
Ursprungligen postat av
Wildsome
Exakt så har människor på Flashback sagt i tre år nu utan att det hänt något med Fingerprint. Vad är det med den här destruktiva kärlekshistorien?
Fingeravtryck är inte framtiden och insiderbrott är inte professionellt. Om en trovärdig person pitchar ett otroligt projekt för mig så lämnar jag gärna pengarna till honom och ger honom chansen (Ortoma i det här fallet), men Fingerprint var bara tänkt som ett daytrade. Kursen sjönk dock ordentligt, så jag sitter bara kvar för att vänta på en tillfällig uppgång.
Samma sak med Wnt egentligen, väntar på en tillfällig uppgång så jag kan sälja ur mig.
Aha, jag förstår.. ett tips är att inte daytradea med papper likt Fing.
Branschen är tyvärr för dominerad för att enkelt kunna göra något magiskt på kort tid.
Gällande ledningen så är det väldigt tragiskt med JC, men hans tf har gjort ett utmärkt jobb och bara det faktum att man inte längre publicerar DW och andra påhitt visar vilken resa företagsledningen gjort.
Ta dina Fing och glömd bort dem ett halvår eller så, kom sedan tillbaka nöjd.
Citat:
Ursprungligen postat av
utan.att.stanna
Jo men hur ska man komma ifrån avgifterna? Kanske går att hitta liknande billigare och byta.. Digi ska jag byta till den billigare global.
Lite dubbelexponering är det men är det så mycket i dessa?
Sparar du långsiktigt?
Har du funderat på värdepapper istället?
Oavsett så bör du läsa på vad ditt innehav blir med din fondportfölj och dra ner de mest ointressanta och öka innehavet i de du finner intressanta.