Har nyligen installerat om mitt Windows och ämnar att se dolda filer. Dock får jag det inte riktigt att fungera korrekt.
1. Verktyg >> Mappalternativ >> Visning >> Visa dolda filer och mappar
2. trycker på OK
3. Inga dolda filer visas.
4. Verktyg >> Mappalternativ >> Visning >> Visa inte dolda filer och mappar är markerat.
Så trots att jag ställer in datorn på att den skall visa dolda filer återställer den inställningen.
Själv har jag misstanke om att det kan finnas en skrivskyddad CFG-fil någonstans som styr men jag är inte säker.
Så hur ser jag till att Visa dolda filer-alternativet blir bestående?
Har nyligen installerat om mitt Windows och ämnar att se dolda filer. Dock får jag det inte riktigt att fungera korrekt.
1. Verktyg >> Mappalternativ >> Visning >> Visa dolda filer och mappar
2. trycker på OK
3. Inga dolda filer visas.
4. Verktyg >> Mappalternativ >> Visning >> Visa inte dolda filer och mappar är markerat.
Så trots att jag ställer in datorn på att den skall visa dolda filer återställer den inställningen.
Själv har jag misstanke om att det kan finnas en skrivskyddad CFG-fil någonstans som styr men jag är inte säker.
Så hur ser jag till att Visa dolda filer-alternativet blir bestående?
det fungerar inte heller...kan det vara SP3 som ställer till det? Då jag nyligen formaterat om datorn är SP3 det enda som är "ovanligt" då jag alltid kört med SP2...? any thoughts on this?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!