Citat:
Ursprungligen postat av Bitter16
Var en stor Håkan Hellström "hatare" innan. Sen insåg jag att hans texter och melodier är väldigt väldigt bra.
Motiveringen "Han kan ju inte sjunga" håller inte. Så alla band eller artister du lyssnar på, kan alltså sjunga opera? Det finns många artister som inte kan sjunga som har blivit någonting. Lyssna bara på Dylan eller alla amerikanska superstjärnor med autotune.
Att han inte kan sjunga (så väl) inbjuder ju bara mer till Allsång... Vilket är trevligt på t.ex. en förfest.

samma här,
i början alltså runt 2001 fram till 2005 så gick jag väl från ett "hat" mot ett mer "skitsamma".
Hade inga belägg för mitt "hat", var väl bara någon cool ungdomskille-grej typ, ballt o hata håkan. Löjligt.
Sen fick jag, precis som du, upp ögonen o öronen för melodierna och texterna, hittade mig själv i många texter och sedan dess är jag ett stort, stort fan.
Förstår inte riktigt poängen med att hela tiden uttrycka sitt hat mot artisten Håkan Hellström.
Finns massa artister som jag tycker är komplett värdelösa men jag viger inte mitt liv att spy galla över dessa i tid och otid. Vem fan bryr sig liksom ^^