2009-06-12, 21:44
Medlem
Hur funkar det att blanda DXM & alprazolam egentligen? Är lite sugen på att testa, men tänkte mest om det är "farligt". Verkligen inga stora mängder vi snackar, 1mg xanax, 250mg DXM, har dock ingen tolerans på något..

Blir nog några 3.5or på det också..
Citera
2009-06-12, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lazlokovacs
Hur funkar det att blanda DXM & alprazolam egentligen? Är lite sugen på att testa, men tänkte mest om det är "farligt". Verkligen inga stora mängder vi snackar, 1mg xanax, 250mg DXM, har dock ingen tolerans på något..

Blir nog några 3.5or på det också..

Jag vet inte hur det är med xanaxen. Men alkohol är ju ingen höjdare att blanda med dxm iaf, det ska väl vara lite småfarligt och kan väl leda till att du slutar andas. Fast det kanske är när man tar lite mer iofs.
Citera
2009-06-12, 22:32
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Kan verka andningsdepresivt, inge bra kombo!
Citera
2009-06-12, 23:27
Medlem
Bullsquids avatar
Ta xanax efter dxm ist...men om du bara käkat 250mg så får du ju ingen at.
tror det dämpar effekterna från dxm annars...

har själv käkat xanor förut för att bli av med dxm at men då har det vart efter 750-1000mg..
Citera
2009-06-12, 23:52
Medlem
Millicents avatar
Är rätt skeptisk till många blandningar. Blandar självklart själv dock.

Stadgarna kan jag tycka finns är att du känner till varje drog var för sig (väl) och är försiktig. Tar hänsyn till mg och tider (ha koll på när det väntas kicka in, notera hur mycket du förtär). Loggbok är boten mot många "hmm".

Att blanda in folköl i det hela låter väl

a)dumt
b)onödigt
C)a+b
d)gör det verkligen skillnad?

Antog först att du är väl bekant med både DXM och xanax, men du skriver att du inte har utvecklat tolerans mot någon av dessa. Och å ena sidan är 250 mg "ingenting" men å andra sidan kan det bli vara Någonting för någon utan tolerans, och kanske kan det bli Mycket tillsammans, kanske till och med för mycket med alla tre.

Att blanda droger skall (göras, men) inte påskyndas. Ibland kickar atomerna verkligen igång varandra.

Tala gärna om för oss hur din upplevelse blev och hur du bestämde dig för att göra.
Citera
2009-06-13, 02:46
Bannlyst
det ska nog va lungt men inget är säkert, har själv druckit på dxm men aldrig tagit benzo på´t... xanor också hehe, vore bättre med valium i sådana fall...
nöj dig med dxmen och LITE dricka, skit i benzo...
Senast redigerad av Gammel-Skurken 2009-06-13 kl. 02:49.
Citera
2009-06-13, 12:21
Medlem
Jag struntade i att testa. Tyckte själv det kändes som en skev blandning, men det var vad jag hade hemma så därför slog tanken mig att testa. Det var inga stora mängder nä, men är rätt lättpåverkad. 2mg xanax däckar jag av, och DXM har jag upplevt som jävligt lynnigt. Ibland känner jag inte ~250mg alls och ibland blir jag helt cp på samma mängd.

Hur som helst är jag inte särskilt sugen på att vara testkanin på den blandningen, men vill någon annan testa så berätta som sagt gärna hur det var. Tror dock att xanaxen antagligen dämpar DXM ruset, eller så får man en dissosiativ minneslucka och vaknar upp nästa dag med en ny frisyr, stolar fastspikade i väggen och en ny inneboende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in