Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Alltså jag börjar redan få nån slags abstinens om vad jag ska utforska först. Det är ju så jävla mycket nytt så man vet ju inte vars fan man ska börja
När jag sitter där med skivan i handen är det stor risk att jag kommer svimma och tappa ytterligare speltid..
Yeaah, fan det kommer vara en vacker dag! för mig blir det att vandra ner till den lokala spelbutiken och sedan springa hem igen för att trycka in skivan i ps3an
Kommer förmodligen bli små irriterad på laddningen, att det alltid ska ta så lång tid att man får spela det man väntat på! sen kommer förmodligen tjejen eller någon annan att dra i en, nä nu går vi ut och gör detta istället, kom så handlar vi det som måste handlas!..
Eller så blir det helt enkelt en dream come true att man får nöta spelet i minst en 10 timmars period, bara spelet släpps en fredag
Någon som har koll på hur länge innan releasen, som releasen blir officiellt satt på ett datum?
Är väl några veckor innan som man får veta att datumet typ blir " 20 april " osv?
Dessutom släpps det väl några dagar före i USA, då lär man sitta fastklistrad på youtube för att skåda GAMEPLAY av GTA V i allra högsta grad..