2012-12-27, 12:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stee-vo
Nu är det fan inte långt kvar, känns som om det var igår man såg första trailern!
Långt kvar till vad?
Tre månader om du menar spelet
2012-12-27, 13:00
Medlem
Hoeglunds avatar
Alltså jag börjar redan få nån slags abstinens om vad jag ska utforska först. Det är ju så jävla mycket nytt så man vet ju inte vars fan man ska börja

När jag sitter där med skivan i handen är det stor risk att jag kommer svimma och tappa ytterligare speltid..
2012-12-27, 13:09
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Murarmats
I gta sa tog det väl runt minuten att flyga tvärs över mappen och gta v ska ju vara större än IV,sa och rdr tillsammans! Så det är bara att uppskatta

Jajo, 1 minut att flyga tvärs över, kanske 3-4 minuter att flyga runt hela + IV, och sen + RDR, hmm, fast rdr är lite svårare att få in i tänket, då man bara kan gallopera runt i en stor vildmark
2012-12-27, 13:33
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoeglund
Alltså jag börjar redan få nån slags abstinens om vad jag ska utforska först. Det är ju så jävla mycket nytt så man vet ju inte vars fan man ska börja

När jag sitter där med skivan i handen är det stor risk att jag kommer svimma och tappa ytterligare speltid..

Yeaah, fan det kommer vara en vacker dag! för mig blir det att vandra ner till den lokala spelbutiken och sedan springa hem igen för att trycka in skivan i ps3an
Kommer förmodligen bli små irriterad på laddningen, att det alltid ska ta så lång tid att man får spela det man väntat på! sen kommer förmodligen tjejen eller någon annan att dra i en, nä nu går vi ut och gör detta istället, kom så handlar vi det som måste handlas!..
Eller så blir det helt enkelt en dream come true att man får nöta spelet i minst en 10 timmars period, bara spelet släpps en fredag

Någon som har koll på hur länge innan releasen, som releasen blir officiellt satt på ett datum?
Är väl några veckor innan som man får veta att datumet typ blir " 20 april " osv?

Dessutom släpps det väl några dagar före i USA, då lär man sitta fastklistrad på youtube för att skåda GAMEPLAY av GTA V i allra högsta grad..
2012-12-27, 14:41
Medlem
stee-vos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MookkeBajz
Långt kvar till vad?
Tre månader om du menar spelet
Det är klart jag menar spelet!

Det kommer ut i vår.. Så det kan vara när som helst i vår.

Ge mig inte bann nu.
2012-12-27, 14:57
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stee-vo
Det är klart jag menar spelet!

Det kommer ut i vår.. Så det kan vara när som helst i vår.

Ge mig inte bann nu.

Jajamensan det är helt korrekt det du säger.
2012-12-27, 15:14
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Yeaah, fan det kommer vara en vacker dag! för mig blir det att vandra ner till den lokala spelbutiken och sedan springa hem igen för att trycka in skivan i ps3an
Kommer förmodligen bli små irriterad på laddningen, att det alltid ska ta så lång tid att man får spela det man väntat på! sen kommer förmodligen tjejen eller någon annan att dra i en, nä nu går vi ut och gör detta istället, kom så handlar vi det som måste handlas!..
Eller så blir det helt enkelt en dream come true att man får nöta spelet i minst en 10 timmars period, bara spelet släpps en fredag

Någon som har koll på hur länge innan releasen, som releasen blir officiellt satt på ett datum?
Är väl några veckor innan som man får veta att datumet typ blir " 20 april " osv?

Dessutom släpps det väl några dagar före i USA, då lär man sitta fastklistrad på youtube för att skåda GAMEPLAY av GTA V i allra högsta grad..

NEJ

Man vill ju inte spoila sitt första intryck av spelet med att glo på nån sketen Youtubevideo i 360p
2012-12-27, 15:43
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
NEJ

Man vill ju inte spoila sitt första intryck av spelet med att glo på nån sketen Youtubevideo i 360p

Haha okej, kanske inte fastklistrad, men jag lovar att jag inte är den enda som inte kommer att kolla i alla fall, obs sökningen kommer vara i något med stil med "GTA V GAMEPLAY 1080p"
2012-12-27, 16:11
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Tycker att i Gta IV så var alkohol effekten ganska överdriven, sådär jävla mycket snurrar det inte efter en bira på krogen med sin ryska kusin
Hade uppskattat om effekten hade varit mer lik den i Mafia 2.
2012-12-27, 16:28
Medlem
Bongmons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
Random fråga, orkar inte ens tänka igenom den innan jag ställer den, det betyder att den kan vara helt omöjlig att svara på, i alla fall 100% korrekt.

hur länge (tror) ni att det skulle ta att flyga med en "Hydra" runt mappen via kanten?
då antar vi att hydran har samma hastighet som den hade i GTA IV

Tror det var i metro ja läste att skaparna sagt att står man mitt i staden och ska till mitt i landsbygden med bil ska det ta minst 15min. Då pratar de om "mitt i", inte i ändarna.

Kartan ska ju va som San Anderas, IV och red dead redemtion tillsammans (läst på samma ställe).

Stämmer det (ja hänger inte med som de inbitna fanatikerna) så är det otroligt.

Ja hoppas fan man kan bli full och gärna hög både i och utanför uppdragen, mer sport och roligare att försöka styra upp en bil eller liknande. Gärna uppdrag där man måste testa kvaliten på nån drog och sen måste skjuta sig ut medans gubben är helt oänvändbar.

Och ja hoppas på en halvdålig cross som vanligt och en på väldigt hög CC som typ stegrar så fort man nuddar gasen osv.
2012-12-27, 16:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Hade uppskattat om effekten hade varit mer lik den i Mafia 2.

Testade nog aldrig det när jag spelade igenom Maifa 2 tror jag men kollade några Youtubeklipp, när man blir full så blir skärmen bara lite suddig?

Verkar ju ganska tråkigt imo, det roligaste i Gta IV med att bli full var ju just att man raglade runt, råkade trilla nedför trappor eller bara välta över en random människa medan denne skrek, haha

Hoppas verkligen inte att de ändrar detta till det sämre i Gta V
2012-12-27, 17:18
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Testade nog aldrig det när jag spelade igenom Maifa 2 tror jag men kollade några Youtubeklipp, när man blir full så blir skärmen bara lite suddig?

Verkar ju ganska tråkigt imo, det roligaste i Gta IV med att bli full var ju just att man raglade runt, råkade trilla nedför trappor eller bara välta över en random människa medan denne skrek, haha

Hoppas verkligen inte att de ändrar detta till det sämre i Gta V
Ja men det är just det som jag tycker att dom borde lägga till. Istället för att bara vingla kameran.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in