2012-11-10, 19:58
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imawake
Här(discshop) kan man boka spelet till PC för 499kr:

http://www.discshop.se/spel/pc/grand_theft_auto_v/P95417

Står även "våren 2013"..

Vette fan varför de skulle sätta ut den om det inte stämmer?

Vad är det som inte stämmer...?

Det är bekräftat att spelet kommer att släppas våren 2013

EDIT: Hahaha, missade helt att du skrev PC
Senast redigerad av Reggaeman 2012-11-10 kl. 20:04.
2012-11-10, 19:59
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imawake
Här(discshop) kan man boka spelet till PC för 499kr:

http://www.discshop.se/spel/pc/grand_theft_auto_v/P95417

Står även "våren 2013"..

Vette fan varför de skulle sätta ut den om det inte stämmer?

Man vill ju lätt ha den ultimata Collectors Edition till detta spel så fan heller att man bokar vanliga
2012-11-10, 20:04
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Just för att det stämmer...

Titta en gång till, "PC"
2012-11-10, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Postade detta i ett tidigare inlägg men ingen tog notis då:

Den här bilden var ju en av de första som släpptes
http://s.cdon.com/media-dynamic/images/content/Grand-Theft-Auto-V_2012_07-12-12_002.jpg

Kan det här vara samma plats i verkligheten tror ni?
Är då förbannat likt tycker jag.

https://maps.google.se/?ll=34.058437,-118.272414&spn=0.004462,0.021136&t=h&z=16&layer=c& cbll=34.058376,-118.276421&panoid=N9b_dgISF_MAeZQxWVLN6w&cbp=12,26 8.71,,0,-2.81

Kollade runt lite och givetvis så ser naturen runt sjön lik, men började sedan kolla på byggnaderna, såg inte så likt när jag såg dem...
2012-11-10, 20:06
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Titta en gång till, "PC"

HAHA, se på fan. Jag som trodde jag var skitsmart

Men det stämmer ju i övrigt om att det släpps då, fast till konsol det vill säga!
2012-11-10, 20:08
Medlem
Klitor.Isbjoerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Sååå, under alla dessa år som du har spelat Gta IV så har det alltid regnat och vart mulet, eller exakt vad är det du menar?

Spelar inte thirdperson på PC (med undantag för Max Payne) så har aldrig haft chansen att modda mitt Gta
Ja enligt mig är vädret alltid disigt, även när det är sol. Senast jag var i en storstad så var de ljust och fint, utan dis. Jag gillar färgglada spel
2012-11-10, 20:10
Bannlyst
Hoppas ljuddämpare kommer att finnas så att man kan göra uppdrag lite hur man vill och inte bara pewpewrambo hela tiden.

Fler vapen vore nice också. Tycker det har varit något snålt med vapen i de senaste spelen faktiskt.
2012-11-10, 20:29
Medlem
Cosmo.Kramers avatar
Är inte precis nån spelnörd spelar bara nintendo 64 och GTA och lite fps. Vad rekommenderar speleltien här på fb, ska man beställa i förväg eller ska man köpa det i butiken när det kommer ut? Finns det inte risk att det kommer senare om man beställer hem det än om man köper det i butiken? Kommer ihåg nån polare som gnällde att han beställt nåt jävla spel och det kom typ 2 veckor efter det hade kommit ut. Är som sagt inte så insatt och skulle vara väldigt tacksam om jag skulle få lite hjälp!
2012-11-10, 20:42
Bannlyst
Inte så konstigt att Rockstar utvecklar san andreas eftersom SA är fortfarande en av de mest populära GTA spelen än idag.
2012-11-10, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
GTAV's game world is bigger than the worlds of Red Dead Redemption, San Andreas and GTA IV combined!

Thats one helluva statement....hoppas dem verkligen menar det

Aa verkligen! Hoppas verkligen inte Rockstar gör en fuling och introducerar loadscreens mellan olika områden då, annars är det verkligen imponerande hur mycket dom kan pressa konsolerna bara.
2012-11-10, 21:10
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigd
Aa verkligen! Hoppas verkligen inte Rockstar gör en fuling och introducerar loadscreens mellan olika områden då, annars är det verkligen imponerande hur mycket dom kan pressa konsolerna bara.

Måste ju vara minst lika stort som Skyrim om det ska vara så där stort
2012-11-10, 21:15
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
HAHA, se på fan. Jag som trodde jag var skitsmart

Men det stämmer ju i övrigt om att det släpps då, fast till konsol det vill säga!

Haha jag gjorde precis samma tabbe

Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern
Ja enligt mig är vädret alltid disigt, även när det är sol. Senast jag var i en storstad så var de ljust och fint, utan dis. Jag gillar färgglada spel

Då har du och jag nog totalt skilda åsikter till vad som klassas som bra väder i Gta...

Citat:
Ursprungligen postat av SOTPDOTS
Hoppas ljuddämpare kommer att finnas så att man kan göra uppdrag lite hur man vill och inte bara pewpewrambo hela tiden.

Fler vapen vore nice också. Tycker det har varit något snålt med vapen i de senaste spelen faktiskt.

Ljuddämpare kan man ju se på vapnen i bilderna så det måste ju finnas med

Citat:
Ursprungligen postat av argtomte
Inte så konstigt att Rockstar utvecklar san andreas eftersom SA är fortfarande en av de mest populära GTA spelen än idag.

Va?

Citat:
Ursprungligen postat av bigd

Loadingscreens skulle ju förstöra vad Gta-spelen representerar, en helt öppen värld så jag tror knappast att det kommer att existera, Rockstar har nog lyckats knåpa ihop det tillräckligt bra för att få det att funka

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in