Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
HAHA, se på fan. Jag som trodde jag var skitsmart
Men det stämmer ju i övrigt om att det släpps då, fast till konsol det vill säga!
Haha jag gjorde precis samma tabbe
Citat:
Ursprungligen postat av Klitor.Isbjoern
Ja enligt mig är vädret alltid disigt, även när det är sol. Senast jag var i en storstad så var de ljust och fint, utan dis. Jag gillar färgglada spel

Då har du och jag nog totalt skilda åsikter till vad som klassas som bra väder i Gta...
Citat:
Ursprungligen postat av SOTPDOTS
Hoppas ljuddämpare kommer att finnas så att man kan göra uppdrag lite hur man vill och inte bara pewpewrambo hela tiden.
Fler vapen vore nice också. Tycker det har varit något snålt med vapen i de senaste spelen faktiskt.
Ljuddämpare kan man ju se på vapnen i bilderna så det måste ju finnas med
Citat:
Ursprungligen postat av argtomte
Inte så konstigt att Rockstar utvecklar san andreas eftersom SA är fortfarande en av de mest populära GTA spelen än idag.
Va?
Citat:
Ursprungligen postat av bigd
Aa verkligen! Hoppas verkligen inte Rockstar gör en fuling och introducerar loadscreens mellan olika områden då, annars är det verkligen imponerande hur mycket dom kan pressa konsolerna bara.
Loadingscreens skulle ju förstöra vad Gta-spelen representerar, en helt öppen värld så jag tror knappast att det kommer att existera, Rockstar har nog lyckats knåpa ihop det tillräckligt bra för att få det att funka