2012-08-30, 23:30
Medlem
NorthSNKRs avatar
Jaja pojkar, arguing on the internet is like...

Hoppas att det ligger nåt i registreringsskylts-teorin, det skulle skruva upp realismen ett ganska fint snäpp!

En annan ful sak, även om jag kan förstå att det bortrationaliserats i tidigare spel, är att ingen bilist har säkerhetsbälte på sig.

Tänk om man i V kan springa fram till en bil och häva upp dörren för att örfila och rycka ut eländet i förarsätet, och så sitter bältet på!
Man sjabblar för att hinna få upp bältet när föraren får panik, trampar på gasen och far iväg vilket gör att man ramlar ur bilen och sen blir ståendes där som ett fån
Senast redigerad av NorthSNKR 2012-08-30 kl. 23:33.
2012-08-30, 23:32
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Håller med ang företagsdelen, skulle vara riktigt kul om man kunde köpa både lägenheter, villor, företag och kanske till och med en gård för att kunna tjäna pengar men då känns det ju som att det krävs att man har något att spendera pengarna på utöver kläder, något som föregående spel tyvärr har haft brist på

Bra initiativ av er två, men en gård? Eftersom att det antagligen inte kommer finnas med djur så känns det som att en gårn skulle bli lite tråkigt.

Sedan tror jag, som det redan diskuterats om, att pengar kommer ha en mer betydande roll än i tidigare gta spel. Med tanke på att V:et är i "dollarmönster". Så det med att spendera pengar kommer, tror jag, nog inte vara några större problem. Frågan är vad man ska spendera dom på.
2012-08-30, 23:33
Medlem
MyNameIss avatar
Citat:
Okej, det här blir sista gången jag förklarar eftersom du inte verkar förstå och sista inlägget ang den här diskussionen jag kommer att posta eftersom det är offtopic.

Hans inlägg hade inte ETT JÄVLA SKIT MED SPEKULATIONER ATT GÖRA, det var endast ett onödigt inlägg och ett försök från hans sida att trolla den här tråden och det är endast eftersom det inte hade något med spekulationer att göra som jag blev så förbannad på han omognad.

Tack för mig.
Jag förstår ditt inlägg men du verkar inte förstå att du gör samma sak som honom och du skrev att han får trolla i alla trådar förutom den här vilket är fel sen att du dubbelpostar är ju bara ett bevis på att du är mentalt efterbliven.

Hoppas GTA bygger på ens egen ekonomi så man måste ta ut pengar från sitt eget konto för att köpa kläder, vapen och hus.
2012-08-30, 23:36
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Jaja pojkar.

Hoppas att det ligger nåt i registreringsskylts-teorin, det skulle skruva upp realismen ett ganska fint snäpp!

En annan ful sak, även om jag kan förstå att det bortrationaliserats i tidigare spel, är att ingen bilist har säkerhetsbälte på sig.

Tänk om man i V kan springa fram till en bil och häva upp dörren för att örfila och rycka ut eländet i förarsätet, och så sitter bältet på!
Man sjabblar för att hinna få upp bältet när föraren får panik, trampar på gasen och far iväg, och kvar står man och undrar vad fan som hände..!

Haha ännu en sån sak som iallafall jag aldrig ens har tänkt på
Lite konstigt men som du säger så kan man förstå varför det inte har funnits

Citat:
Ursprungligen postat av mytologi
Bra initiativ av er två, men en gård? Eftersom att det antagligen inte kommer finnas med djur så känns det som att en gårn skulle bli lite tråkigt.

Sedan tror jag, som det redan diskuterats om, att pengar kommer ha en mer betydande roll än i tidigare gta spel. Med tanke på att V:et är i "dollarmönster". Så det med att spendera pengar kommer, tror jag, nog inte vara några större problem. Frågan är vad man ska spendera dom på.

Jo det har du i och för sig rätt i...fast man kanske kan ha minigames där man måste köra med skördetröskan över fälten?

Jag hoppas att Rockstar i motsats till deras föregående spel lägger in mycket saker, stora som små som man kan spendera pengar på.
Det räcker inte riktigt att bara köpa vapen och kläder, man står ändå där med 10 miljoner över
2012-08-31, 01:32
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Haha ännu en sån sak som iallafall jag aldrig ens har tänkt på
Lite konstigt men som du säger så kan man förstå varför det inte har funnits

Jo det har du i och för sig rätt i...fast man kanske kan ha minigames där man måste köra med skördetröskan över fälten?

Jag hoppas att Rockstar i motsats till deras föregående spel lägger in mycket saker, stora som små som man kan spendera pengar på.
Det räcker inte riktigt att bara köpa vapen och kläder, man står ändå där med 10 miljoner över

God idé, hade varit roligt då jag är lite bonne av mig. Fast, som så många andra idéer i denna tråden, passar det sig nog inte i ett gta spel. I allt man gör i gta finns det alltid, i grund och botten, något kriminellt inblandat.

Att kunna modifiera sina bilar som i San Andreas hade jag gärna sett igen. Gärna i olika utsträckningar, så du kan modda den "bara lite", för en billig slant och sedan när du tjänat en del slantar kan slå på stort i en riktig värsting bil. Alltså mer möjligheter. Samma med tatueringar, kläder, osv. Kanske till och med kunna designa egna tatueringar.
2012-08-31, 01:52
Medlem
Har det kommit något releasedatum?

Haha! Skämt åsido.

Jag skulle tycka att det vore kul ifall Rampage uppdragen skulle göra comeback.
Det var ju rätt skoj att utöva tidsbegränsat massmord på gängmedlemmar.
2012-08-31, 02:14
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
God idé, hade varit roligt då jag är lite bonne av mig. Fast, som så många andra idéer i denna tråden, passar det sig nog inte i ett gta spel. I allt man gör i gta finns det alltid, i grund och botten, något kriminellt inblandat.

Att kunna modifiera sina bilar som i San Andreas hade jag gärna sett igen. Gärna i olika utsträckningar, så du kan modda den "bara lite", för en billig slant och sedan när du tjänat en del slantar kan slå på stort i en riktig värsting bil. Alltså mer möjligheter. Samma med tatueringar, kläder, osv. Kanske till och med kunna designa egna tatueringar.

Syftar du på att man skulle ha köpt gården för stulna pengar eller dödat ägaren eller nåt?
Sorry, men fattar inte riktigt kopplingen du har gjort med "bonnminigame" och kriminella handlingar
2012-08-31, 07:37
Medlem
mytologis avatar
Citat:
Syftar du på att man skulle ha köpt gården för stulna pengar eller dödat ägaren eller nåt?
Sorry, men fattar inte riktigt kopplingen du har gjort med "bonnminigame" och kriminella handlingar

I och med klockans sena timme, vet jag inte riktigt vad jag svamla om. Men något viktigt var det nog.
2012-08-31, 08:53
Medlem
Kodanss avatar
Citat:

Det finns ju faktiskt vissa kriminella saker man kan odla

Som DEA med jämna mellanrum försöker att röja. så det blir som i assassins creed revelations att man får en varning och måste åka dit och ta livet av lymlarna.

Tycker som övriga att det finns alldeles för lite att lägga pengarna på.
2012-08-31, 10:49
Medlem
creteks avatar
Citat:
What?

Haha bra användning av både engelska och svenska där

Är det meningen att det ska stå "Det kan man inte, det är likadant som i IV" ?

ja, ursäkta mig.
2012-08-31, 12:33
Medlem
Kommer detta spel vara online på något vis?
2012-08-31, 12:37
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronzy
Kommer detta spel vara online på något vis?

Vad jag vet så finns det ingen officiell information som talar för det.
Dock tror jag att det kommer finnas något slags onlineläge
Senast redigerad av Reggaeman 2012-08-31 kl. 13:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in