2012-05-19, 18:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Tydligen en ny trailer nästa månad.
Enligt :Vinnicius Silva
Level Designer (Rockstar North) #GTAV

Hoppas fan på det!

https://twitter.com/#!/aerovinni

När det gäller Rockstars tidigare GTA titlar så har vi fått se mycket gameplay i deras såkallade "trailers".

Förhoppningarna stiger nu.
2012-05-19, 19:03
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adutrumque
När det gäller Rockstars tidigare GTA titlar så har vi fått se mycket gameplay i deras såkallade "trailers".

Jo du, jag känner detsamma, kan inget annat än hålla med dig!
2012-05-19, 19:08
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Som Zaike skrev tidigare i tråden så snöar det väldigt sällan i LA.

Vi kan alltid hoppas på lite högre berg, i så fall är det inte helt osannolikt att vi får se snö på bergstopparna. Är det någon som vet något om LA's berg?
Citat:
Tydligen en ny trailer nästa månad.
Enligt :Vinnicius Silva
Level Designer (Rockstar North) #GTAV

Hoppas fan på det!

https://twitter.com/#!/aerovinni
Varför skulle han ljuga om nåt sånt? Nu väntar vi bara på nästa countdown.
2012-05-19, 20:44
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Vi kan alltid hoppas på lite högre berg, i så fall är det inte helt osannolikt att vi får se snö på bergstopparna. Är det någon som vet något om LA's berg?

Varför skulle han ljuga om nåt sånt? Nu väntar vi bara på nästa countdown.

Haha vart skrev jag att om att han skulle ljuga?
Skulle aldrig länka den om han nu inte var designer eller inte jobbade alls åt Rockstar.
2012-05-19, 20:53
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Skulle aldrig länka den om han nu inte var designer eller inte jobbade alls åt Rockstar.
Behöver ju inte vara så säkert, efter att ha kollat hans twitter så skriver han hela tiden "new trailer next week for GTA V" osv.
2012-05-19, 20:55
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Behöver ju inte vara så säkert, efter att ha kollat hans twitter så skriver han hela tiden "new trailer next week for GTA V" osv.
Ne, men jag tror honom och jag har fått upp mina förhoppningar. Men jag skrev fortfarande inte att han ljög medan jag länkade hans twitter.
2012-05-19, 21:01
Medlem
Exonis avatar
Citat:
Ne, men jag tror honom och jag har fått upp mina förhoppningar. Men jag skrev fortfarande inte att han ljög medan jag länkade hans twitter.
Nej jag anklagar dig inte att du ljuger :P men bara att han har skrivit 5 gånger tills nu ny trailer men det har bara kommit en så jag tycker det verkar tveksamt. Jag tror nog att det lutar sig åt nästa vecka 24/5 som det påpekats en många gånger.
2012-05-19, 21:33
Medlem
Kaejkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Exoni
Nej jag anklagar dig inte att du ljuger :P men bara att han har skrivit 5 gånger tills nu ny trailer men det har bara kommit en så jag tycker det verkar tveksamt. Jag tror nog att det lutar sig åt nästa vecka 24/5 som det påpekats en många gånger.

hehe, jag bjuder på Öl och tårta om du har rätt! Vill ha mer info fortast möjlighet
2012-05-19, 21:36
Medlem
sigurts avatar
Citat:

Inför GTA4 så fick vi inte se en enda sekund av gameplay i de 3 eller 4a?! trailers som kom...

Första gameplay man fick se var från en tvspelsida som hade gjort en videorecension!

Sen läkte det en jävla massa videos på youtube dagen innan spelet släpptes kommer ja ihåg
2012-05-19, 21:37
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Jag menade inte att du ljög. Jag menade ... varför skulle han ljuga om nåt sånt? Detta måste stämma... liksom
2012-05-19, 22:36
Medlem
Mr-Zods avatar
Citat:
Som Zaike skrev tidigare i tråden så snöar det väldigt sällan i LA.

Men om dessa uppgifter nedan stämmer så kanske spelet utspelar sig just då?
Kanske lite och ta i men vi vet ju faktiskt inte när spelet utspelar sig?

Antar att du menar att vi inte vet vilken årstiod det utspelar sig i men datum/år vet vi ju nästan det har ju R* Sagt, detta är tagit från deras hemsida:
''Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.''
http://www.rockstargames.com/games#/?gameDetail=241

Det är ju den ända infon vi fått för typ ca ett halvår sen ju!
2012-05-20, 00:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Inför GTA4 så fick vi inte se en enda sekund av gameplay i de 3 eller 4a?! trailers som kom...

Första gameplay man fick se var från en tvspelsida som hade gjort en videorecension!

Sen läkte det en jävla massa videos på youtube dagen innan spelet släpptes kommer ja ihåg

När jag skriver gameplay menar jag att vi får en insikt i hur det ser ut i spelvärlden. Utan cinematics/tecknade scener osv.

Trailer 1
http://www.youtube.com/watch?v=M80K51DosFo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in