Är det bara jag eller är förstörelsen av bilar minimal i detta spelet jämfört med GTA IV? Kollat en del på streams och såg en spelare som säkert körde i 100 rakt in i nosen på en lastbil och det enda som hände på hans bil var att kofångaren hängde lite löst, bilen var knappt deformerad alls.
Är det bara jag eller är förstörelsen av bilar minimal i detta spelet jämfört med GTA IV? Kollat en del på streams och såg en spelare som säkert körde i 100 rakt in i nosen på en lastbil och det enda som hände på hans bil var att kofångaren hängde lite löst, bilen var knappt deformerad alls.
Skrev om det några sidor bakåt. Man kan uppgradera sina bilar mera skydd alltså pansar osv så dom blir svårare att får skador samt jag har sätt live streams när han kör bilen rakt mot tåget och framsidan av bilen var helt mosad. Så skador finns utan tvekan.
Det verkar som att spelarens bil automatiskt blir lite starkare när man kör den. Jag har sett spelare köra in i andra bilar som blivit helt demolerade, där t.o.m. hela hjul har lossnat. Spelarens bil är dock fortfarande intakt.
Det verkar som att spelarens bil automatiskt blir lite starkare när man kör den. Jag har sett spelare köra in i andra bilar som blivit helt demolerade, där t.o.m. hela hjul har lossnat. Spelarens bil är dock fortfarande intakt.
Ja det är nog för att bilen har uppgraderats karossen med skydd. Det kan man göra.
Det känns så även i spelet, men det är en vanesak. Har kört i tjugo minuter på min polares xbox, tyckte att det var underbart!
Får mitt idag woho!
Men hur ska folk göra som får spelet idag? Kommer ni logga in och spela eller köra offline tills imorgon? Vore ju trist om man vart bannad.
Tveksamt då dessa bilar är sådana som spelaren har tagit från civila ute på gatan, d.v.s. helt utan modifieringar.
Hm tveksamt att rockstar skulle nedgradera så mycke på skador,eller ? har ju sätt på live stream att bilar kan få stora skador. Kan inte ha sätt fel. Såg det tydligt.