2013-09-16, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotoped
Och av någon okänd anledning heter du psyksjuk? Själv spelade jag 1an när jag var 7-8

Haha, gammalt nick bror! Gammalt nick

Ont; Vilka ska spela på ps3?

Tänkte köpa ett för att spela gta!

Funkar det här?

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spelkonsol/PS312GBEU/playstation-3-12gb-svart

Och en sådan här adapter? Då min skärm inte har HDMI!
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/kablar-och-adapters/HAMA43110/hama-adapter-hdmi-dvi-d
2013-09-16, 09:43
Medlem
Är det bara jag eller är förstörelsen av bilar minimal i detta spelet jämfört med GTA IV? Kollat en del på streams och såg en spelare som säkert körde i 100 rakt in i nosen på en lastbil och det enda som hände på hans bil var att kofångaren hängde lite löst, bilen var knappt deformerad alls.
2013-09-16, 09:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Är det bara jag eller är förstörelsen av bilar minimal i detta spelet jämfört med GTA IV? Kollat en del på streams och såg en spelare som säkert körde i 100 rakt in i nosen på en lastbil och det enda som hände på hans bil var att kofångaren hängde lite löst, bilen var knappt deformerad alls.

Skrev om det några sidor bakåt. Man kan uppgradera sina bilar mera skydd alltså pansar osv så dom blir svårare att får skador samt jag har sätt live streams när han kör bilen rakt mot tåget och framsidan av bilen var helt mosad. Så skador finns utan tvekan.
2013-09-16, 09:47
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TD-Mystic
Det verkar som att spelarens bil automatiskt blir lite starkare när man kör den. Jag har sett spelare köra in i andra bilar som blivit helt demolerade, där t.o.m. hela hjul har lossnat. Spelarens bil är dock fortfarande intakt.
2013-09-16, 09:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Det verkar som att spelarens bil automatiskt blir lite starkare när man kör den. Jag har sett spelare köra in i andra bilar som blivit helt demolerade, där t.o.m. hela hjul har lossnat. Spelarens bil är dock fortfarande intakt.

Ja det är nog för att bilen har uppgraderats karossen med skydd. Det kan man göra.
2013-09-16, 09:50
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiseOfTheMonkey
Ja det är nog för att bilen har uppgraderats karossen med skydd. Det kan man göra.
Tveksamt då dessa bilar är sådana som spelaren har tagit från civila ute på gatan, d.v.s. helt utan modifieringar.
2013-09-16, 09:51
Medlem
Citat:

Det känns så även i spelet, men det är en vanesak. Har kört i tjugo minuter på min polares xbox, tyckte att det var underbart!
2013-09-16, 09:53
Medlem
WizKhalifass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyksjukk
Haha, gammalt nick bror! Gammalt nick

Ont; Vilka ska spela på ps3?

Tänkte köpa ett för att spela gta!

Funkar det här?

http://www.elgiganten.se/product/spel-konsoler/spelkonsol/PS312GBEU/playstation-3-12gb-svart

Och en sådan här adapter? Då min skärm inte har HDMI!
http://www.elgiganten.se/product/ljud-bild/kablar-och-adapters/HAMA43110/hama-adapter-hdmi-dvi-d

Fungerar alldeles utmärkt!
2013-09-16, 09:58
Medlem
haammpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoggarN
Får mitt idag woho!
Men hur ska folk göra som får spelet idag? Kommer ni logga in och spela eller köra offline tills imorgon? Vore ju trist om man vart bannad.

Vart beställde du ditt?
Det ska nog vara lugnt
2013-09-16, 10:02
Medlem
tfvbhy9,82s avatar
Ni som spelat eller sett på stream, finns fortfarande det jobbiga kvar att när man kör en ovanlig bil så finns den plötsligt överallt?

Och när man ser en bil och kör förbi den en bit och vänder tillbaka är den borta? Kan ibland räcka med att kolla bort.
2013-09-16, 10:10
Avslutad
Citat:
Tveksamt då dessa bilar är sådana som spelaren har tagit från civila ute på gatan, d.v.s. helt utan modifieringar.

Hm tveksamt att rockstar skulle nedgradera så mycke på skador,eller ? har ju sätt på live stream att bilar kan få stora skador. Kan inte ha sätt fel. Såg det tydligt.
2013-09-16, 10:12
Medlem
Big Bosss avatar
Vad ska man säga, kepsen man fick med är väldigt tacky och passar mig inte alls. Menar inte storleksmässigt då...

Den där väskan man fick med verkar vara riktigt gedigen med ordentligt lås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in