2011-10-30, 21:37
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medve
Om det nu bara blir Los Santos och inte hela SA så får man hoppas dom har gjort Los Santos större än vad den är i SA plus landsbyggden

Givet att själva staden kommer bli större isf, och förmodligen med bättre grafik än i SA

Citat:
Ursprungligen postat av Skumbag
Jo om spelet släpps till nästa generations konsol. Vilket jag hoppas på.

Kommer aldrig att hända, inte en chans. GTA V kommer till den här generationens konsoler.
2011-10-30, 21:51
Medlem
Vuxenkos avatar
Nu närmar det sig...

Hoppas hoppas hoppas det blir bra!
2011-10-30, 22:10
Medlem
melonbulles avatar
2 dagar 18h 0ch 49min kvar kan inte vänta mer
2011-10-31, 06:54
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W-Zink
Tror inte att kunskapen är låst hos alla olika team. Jag kan ju mycket väl ha fel men jag hoppas dom samarbetar så gott det går.
Jo men Team Bondi tillhör inte Rockstar. Rockstar var bara utgivare av LA Noire. Men visst kan det hända att de lånar t.ex. ansiktsrörelse-grejsimojset från LA Noire men tror inte Team Bondi kommer ha ett skit med GTA V att göra och hoppas verkligen inte det heller då LA Noire var den största spelbesvikelsen jag varit med om och om GTA V liknar det blir jag väldigt besviken.
2011-10-31, 08:08
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Jo men Team Bondi tillhör inte Rockstar. Rockstar var bara utgivare av LA Noire. Men visst kan det hända att de lånar t.ex. ansiktsrörelse-grejsimojset från LA Noire men tror inte Team Bondi kommer ha ett skit med GTA V att göra och hoppas verkligen inte det heller då LA Noire var den största spelbesvikelsen jag varit med om och om GTA V liknar det blir jag väldigt besviken.

Varför skulle de likna varann? Helt olika typer av spel ju.
2011-10-31, 08:42
Medlem
Kesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Varför skulle de likna varann? Helt olika typer av spel ju.
Jo var lite det jag menade. Att Rockstar lär inte samarbeta med Team Bondi, antog att det var så personen jag citerade menade men kan ju ha missuppfattat.

Men eftersom Rockstar var utgivare åt det spelet och det sålde väl rätt bra så är jag orolig för att de skulle låna vissa saker därifån. Ser f.ö. nästan mer fram mot en uppföljare till Red dead redemption då det var ett bättre spel än GTA IV.
2011-10-31, 09:46
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Ser f.ö. nästan mer fram mot en uppföljare till Red dead redemption då det var ett bättre spel än GTA IV.

RDR var betydligt bättre än IV och just därför ser jag verkligen fram emot GTA V. Den kritiken från spelarna som ändå funnits mot IV lär ha påverkat dom en del kan man tänka. San Andreas är ett populärare spel så jag tror att dom går mer åt de hållet denna gång snarare än att upprepa misstagen dom gjorde i IV. Bög Tony balladen vart ju ganska hyllad också, och Rockstar är knappast blinda..dom vet vad vi vill ha nu

2 dagar och 7 timmar lite drygt kvar då. Igår inhandlades bla hummer, skumpa och en whiskey
2011-10-31, 09:49
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
RDR var betydligt bättre än IV och just därför ser jag verkligen fram emot GTA V. Den kritiken från spelarna som ändå funnits mot IV lär ha påverkat dom en del kan man tänka. San Andreas är ett populärare spel så jag tror att dom går mer åt de hållet denna gång snarare än att upprepa misstagen dom gjorde i IV. Bög Tony balladen vart ju ganska hyllad också, och Rockstar är knappast blinda..dom vet vad vi vill ha nu

2 dagar och 7 timmar lite drygt kvar då. Igår inhandlades bla hummer, skumpa och en whiskey
Håller med dig helt och hållet.

Blir att sitta och F5a på onsdag med korken redo!
2011-10-31, 10:15
Medlem
julllleees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll

Släpps GTA V då?
2011-10-31, 10:17
Medlem
Vuxenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julllleee
Släpps GTA V då?

OnT: Trailern släpps.
2011-10-31, 10:43
Medlem
julllleees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vuxenko

OnT: Trailern släpps.

Jaha tänkte att de inte var spelet för inte hört något om att de ska släppas
2011-10-31, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skumbag
Jo om spelet släpps till nästa generations konsol. Vilket jag hoppas på.

Personligen ser jag hellre ett GTA V med grafik som San Andreas där man kan förstöra allt, än ett GTA V med jättebra grafik där man inte ens kan gå in i merparten av husen. Hade varit så kul om varje hus var bebott, tänk er själva att gå in i en kontorsbyggnad och köra en supermassaker samtidigt som folk flyr i panik. Och för att avsluta allt så spränger man byggnaden i luften.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in