2011-10-26, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noimaginationatall
Vad menar du? "åker fast för mord"? Varje gång man dödar någon och blir "busted" så hamnar man i finkan i 2 veckor? Hade ju varit fruktansvärt drygt. Om det nu inte fanns ett "disable jail" under options hehe.
Men en möjlighet att muta polisen vare gång man blir tagen som baseras på skadan/morden man har gjort under tiden man var jagad hade ju varit roligt.
Sedan lite nu och då stöter man på "ärliga" poliser som inte blir glada när man försöker muta haha.

Ja, varje gång man blir busted så åker man in. När polisen plockar dig så kan man välja "Go to jail" eller "Skip". Väljer du att åka in så kan du när som helst gå till din cell och välja "Skip jail".

Edit: Och det där med att däcka, jag tror inte heller att det kan vara så svårt att programmera in. Men å andra sidan så är inte jag en programmerare så jag vet inte.
2011-10-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank.bullit
Bara jag som skulle vilja se GTA Napoli?
Neapel skulle ju vara en perfekt stad att parodiera med sin extremt stora "undre värld", plus att det är en grym stad som skulle vara kul att utforska.
Tänk att åka vespa i gränderna eller merca på autostradan till någon soptipp o gräva ner lite lik
Jag tycker det skulle vara sjukt coolt! Bli utsatt för rånförsök av svartmuskiga italienare i gränderna skulle vara coolt
2011-10-26, 16:13
Medlem
Crackbacons avatar
http://imgur.com/c4lPS
2011-10-26, 16:20
Medlem
propagandiofswedens avatar
Aaaaaaaah det är inte sant vad jag väntat på detta! Har spelat alla Gta sedan tidernas begynnelse, älskade fyran. Nån som vet vilken stad det kommer bli? Själv skulle jag uppskatta Bay area området, dvs San Francisco, Oakland & Berkley. Dels för att jag själv varit där samt att miljöerna skulle passa perfekt för GTA. De branta backarna i SF och slummen i Oakland, för att inte tala om Alcatraz, åter i bruk. Fy fan vad gött.
2011-10-26, 16:21
Medlem
Hoppas verkligen man kan ha garage och köpa lägenheter/hus i detta spelet
2011-10-26, 16:28
Bannlyst
Hoppas att man kan döda någon med en dildo.
2011-10-26, 16:30
Medlem
Proclaimers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crackbacon
http://imgur.com/c4lPS

Yes, äntligen ett Zelda med GTA-liknande upplägg! Awsome
Eller, vänta...
2011-10-26, 16:33
Medlem
Medves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KalleAnka-
Hoppas verkligen man kan ha garage och köpa lägenheter/hus i detta spelet

Eller köpa fabrik/lager där man kan odla sina grejer
2011-10-26, 16:33
Medlem
tänk vad kul det skulle vara om man kunde ha lika mycket vapen som i fallout spelen
2011-10-26, 16:36
Medlem
Skulle älska om man skulle kunna köra längs Route 66 och besöka flera olika städer, så klart väldigt förminskat.
Tyvärr kanske det skulle tära lite för mycket på prestandan...
2011-10-26, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av noimaginationatall
Detta hade varit riktigt kul och borde väll inte vara så svårt att programmera heller.. Dom bestämmer bara 50+ random "vakna upp" punkter efter x antar drinkar eller x ammount of drugs.

Nu tror jag inte det kommer bli så men inte hade det varit så svårt för dom? =)

Hehe, det hade faktiskt varit kul. Det är ju alla små detaljer som gör ett spel jävligt bra när man tänker efter. Med tanke på hur många som tycker det är kul att skriva /drunk i minecraft så vet man ju att efterfrågan är stooor. ; )
2011-10-26, 16:42
Medlem
Någon som vet vilken dator man kommer behöva för att kunna spela detta? eller vad tror ni?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in