2013-05-06, 14:22
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnauzer
Men det är ju helt irrelevant, finns ju spel som bara släpps i Japan så då kanske GTA bara släpps där?????

De har sagt att release är 17:e september och då är release 17:e september så länge de inte skjuter upp det igen.

Skit samma. Det var ju inte ens poängen dumfan.
2013-05-06, 14:24
Medlem
WalterSullivans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Utividavarden
Ska finnas en bilverkstad i GTA V fast den heter inte Pay n Spray. Så förhoppningsvis kan man ändra det mesta.

Jo dem har bekräftat att Pay n Spray kommer tillbaka, det är inte längre ett ställe man bara byter färg på
2013-05-06, 16:15
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Nu svarar du

haha

Jag undrar om det kommer finnas mer muskelbilar och äldre bilar den här gången. LA har ju en ganska stor Lowrider-scen så jag hoppas att det kommer tas upp spelet.
2013-05-06, 16:58
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Du tror väl inte på allvar att karaktärerna kommer "leva" på var sin del utav kartan samtidigt. Skulle ta alldeles för mycket kraft om spelet var tvungen att generera tre ställen utav spelet samtidigt, framförallt när två utav dessa inte ens syns eller spelar någon roll för spelaren.

Förmodligen så kommer man hamna i slumpmässiga, men ändå bestämda situationer när man ändrar karaktär. Där varje karaktär har sina egna unika ställen att dyka upp på. I förhandsvisningen Rockstar visade så vaknade Trevor upp bredvid massa lik när man bytte till honom. Detta är då en situation utav ett okänd antal som man kan hamna i när man byter till Trevor. Varje karaktär har ett gäng "spawnpunkter" och när man byter karaktär så hamnar man på en slumpvis vald spawnpunkt. Det hela gör att det känns som att karaktärerna lever sina liv i bakgrunden, men så är ju inte fallet såklart.

Sen så tror jag att om man byter karaktär och sedan snabbt tillbaka till samma igen så kommer man vara på samma ställe. Man behöver nog lämna snubben ensamt ett visst antal minuter innan han dyker på ett annat ställe.

Trött och seg, hoppas ni förstår vad jag försöker förklara.
Då jag inte spelat spelet så kan jag tyvärr inte förklara hur det kommer vara men vart kan man se förhandsvisningen? Har du en länk som du skulle bussig att lägga in i nästa inlägg?
Om man har dessa specialgjorda spawnpunkter så borde dom ha gjort en hel del av dom då man förmodligen växlar en hel del...? Det jag inte skulle tro är att karaktären skulle liksom vara i den närmaste polis stationen och gå loss med sitt minigun för absolut ingen anledning.
2013-05-06, 18:26
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Då jag inte spelat spelet så kan jag tyvärr inte förklara hur det kommer vara men vart kan man se förhandsvisningen? Har du en länk som du skulle bussig att lägga in i nästa inlägg?
Om man har dessa specialgjorda spawnpunkter så borde dom ha gjort en hel del av dom då man förmodligen växlar en hel del...? Det jag inte skulle tro är att karaktären skulle liksom vara i den närmaste polis stationen och gå loss med sitt minigun för absolut ingen anledning.

Menade såklart den biten av spelet som alla speljournalister fick se. Ja precis, en jädrans massa spawnpunkter såklart. Det är iaf vad jag tror.

Kan såklart ha fel men den som lever få se.
2013-05-06, 19:29
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddler
Du läste mina övriga inlägg och skrapar ihop till en dålig jävla "diss" om att jag är en pundare... fyndigt och typiskt svensson. Du borde börja säga att du är så jävla dum pågrund av ett missbruk eller en lobotemering för då kan man iaf sympatisera med dig.

OT: Kollade franklin trailern igen nu och såg att alla dom neger gängen som var med i san andreas verkar va med i det nya. Skulle vara ball om cj och hans polare är med i storyn på något sätt

Mvh

Det är sedan länge förklarat av Rockstar att detta inte kommer att hända då Gta Sa och spelen efter det ligger i helt olika dimensioner med varandra

Tycker att det är dags för mod, TS eller vem som nu kan göra sånt att skapa en liten sammanfattning på framsidan av tråden med de vanligaste frågorna så den här typen av önskemål/frågor inte behöver frågas om och om och om igen
Senast redigerad av Reggaeman 2013-05-06 kl. 19:32.
2013-05-06, 19:50
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Du tror väl inte på allvar att karaktärerna kommer "leva" på var sin del utav kartan samtidigt. Skulle ta alldeles för mycket kraft om spelet var tvungen att generera tre ställen utav spelet samtidigt, framförallt när två utav dessa inte ens syns eller spelar någon roll för spelaren.

Förmodligen så kommer man hamna i slumpmässiga, men ändå bestämda situationer när man ändrar karaktär. Där varje karaktär har sina egna unika ställen att dyka upp på. I förhandsvisningen Rockstar visade så vaknade Trevor upp bredvid massa lik när man bytte till honom. Detta är då en situation utav ett okänd antal som man kan hamna i när man byter till Trevor. Varje karaktär har ett gäng "spawnpunkter" och när man byter karaktär så hamnar man på en slumpvis vald spawnpunkt. Det hela gör att det känns som att karaktärerna lever sina liv i bakgrunden, men så är ju inte fallet såklart.

Sen så tror jag att om man byter karaktär och sedan snabbt tillbaka till samma igen så kommer man vara på samma ställe. Man behöver nog lämna snubben ensamt ett visst antal minuter innan han dyker på ett annat ställe.

Trött och seg, hoppas ni förstår vad jag försöker förklara.

+1 Gött att någon tror som jag så man slapp förklara att alla andra har fel
2013-05-06, 19:53
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Kollade franklin trailern igen nu och såg att alla dom neger gängen som var med i san andreas verkar va med i det nya. Skulle vara ball om cj och hans polare är med i storyn på något sätt

Mvh

Men vad i satans helvete... Jag skrev på i princip första sidan föjande:

GTA IV OCH DESS EFTERKOMMANDE SPEL ÄR I ETT ANNAT UNIVERSUM.
INGEN KARAKTÄR FRÅN GTA, GTA LONDON, GTA2, GTAIII, GTA VICE CITY, GTA SAN ANDREAS, GTA VICE CITY STORIES, GTA LIBERTY CITY STORIES ELLER GTA ADVANCE KOMMER ATT FINNAS I GTA 5 ELLER NÅT GTA SPEL FRÅN OCH MED GTA IV.
2013-05-06, 20:03
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Fan va trött jag är på dig, du ska alltid yttra dig men har nästan aldrig något intressant eller vettigt att säga. Så fort jag ser bilden av den apa jäveln så vet jag att jag kommer läsa något korkat. Du har pratat färdigt nu.

OnTop: Har dom get någon info på hur spel världen kommer att bli större, för som jag förstått det så kommer dom fortfarande använda samma "mall" som san andreas på mappen fast större? Hoppas öknen till vänster om vegas kommer att vara löjligt stor iaf

Det är sagt att den kommer vara större än RDR, SA och IV tillsammans. Vilket bara det verkar sjukt imponerande, grafiken är väl sisådär. Det är verkligen inget grafiskt mästerverk men jag är imponerad över storleken på spelet.

Har för mig att i första "utgivningen av nyheter" så sa dom att det tog ca 18 minuter från mitten av Los Santos, typ downtown, till utkanten av kartan. Kommer alltså ta närmare 40 minuter sida till sida.
2013-05-06, 20:17
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vanhessling
Det är bekräftat att man ska kunna styla och göra om bilarna

göra om hur, menar du?
2013-05-06, 20:22
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
göra om hur, menar du?
Modifiera och förbättra, d.v.s. att ändra färg, lägga till spoiler där bak, lustgas, tonade rutor, o.s.v.
2013-05-06, 21:36
Medlem
Besviken på att karaktärerna har olika spells, varför utvecklar de spelet åt det här hållet? Bullet time? Slow time? Double damage? Bara tanken av att byta mellan tre karaktärer, eller att behöva använda sig av dem för vissa uppdrag får mig spyfärdig. Förhoppningsribban är satt lägre nu, mycket lägre. Rockstar har tappat greppet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in