2009-06-12, 15:43
Medlem
Cleopatras avatar
Jag vet inte hur många ggr jag har avinstallerat och ominstallet firefox' olika versioner. Men problemet återkommer. Idag avinstallerade jag 3.10 och installerade den nya versionen 3.11. Same thing.

Detta gör surfandet olidligt, då man gör något, inget händer, gör mer och sedan händer allting på en gång. Surfandet blir väldigt ryckigt och tålamodsprövande.

Skall prova med att inaktivera en extension YARIP (yet another remove it permanently), men sedan tar det slut med ideérna.

Är det fler som har samma problem? Vad göra åt saken?
2009-06-12, 15:47
Medlem
fuskarens avatar
Jag har inte det problemet. Men om det bara är 3.xx vrf inte installera en äldre verision?
2009-06-12, 15:57
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuskaren
Jag har inte det problemet. Men om det bara är 3.xx vrf inte installera en äldre verision?

Nya funktioner, säkrare, patchad, snabbare.

Nej, det här är något hos min dator.Förmodligen skulle det inte hjälpa att installera 2.0 som ju är betydligt långsammare, om inte annat. Dessutom har eller håller dess livstid på att ta slut, dvs Mozilla kommer ej längre att vidareutveckla den.
2009-06-16, 23:00
Medlem
Cleopatras avatar
Återigen avinstallerat 3.011. Rensat ordentligt och sedan på med firefox 3,5 beta 99 engelska, då det än inte finns svensk version. Mitt första intryck: Hakar inte upp sig lika mycket längre.
2009-06-16, 23:05
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Använd den befintliga FF-tråden.

Tråd låst //Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här