2009-06-12, 01:37
Bannlyst
Jag har tyvärr inte uppnått FB's krav till att få tillgång till alla forumavdelningar. ( fy hundan också!)

Men OM jag skulle fråga någon som har tillgång, t.ex om ett lösenord från passwordforumet, eller citera något från laidback t.ex , Jag åker inte på någon onödig varning eller något då va?

Jag känner ingen personligen på FB kan jag tilllägga men om någon nu hade vart kind enough att göra detta någon gång kanske, och han länkar/kopierar/whatever genom FB ... kommer Modsen att gnälla då?

Hoppas ni förstår hur jag menar/ Tack

Edit; Ännu klarare för er... Jag ber någon ställa något åt mig i ett forum jag inte kan komma in på
Senast redigerad av Ingenf4ntasi 2009-06-12 kl. 01:39.
Citera
2009-06-12, 01:50
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Varför inte göra det i pm?
Citera
2009-06-12, 01:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Varför inte göra det i pm?

Ska jag gå runt som en liten hora och fråga 100.000 användare via p.m om de kan ställa nåt åt mig, och sen invänta svar?
Citera
2009-06-12, 02:00
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenf4ntasi
Ska jag gå runt som en liten hora och fråga 100.000 användare via p.m om de kan ställa nåt åt mig, och sen invänta svar?

Minst,

Jag menade ta svaret i pm.Men vet inte hur modsen ser på detta så avvaktar.

Det finns ju krav för att nå laidback mm. och en anledning till det också.

Men som sagt låter en mod svara vidare.
Citera
2009-06-12, 02:07
Medlem
chribsson2s avatar
Man kan ju starta en tråd i sista utvägen- "Dagens LB i korthet"

Citera
2009-06-12, 02:11
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Man kan ju starta en tråd i sista utvägen- "Dagens LB i korthet"

Du glömde "Gulgrävarjakt för alla LB:are i Solna", "Tråden där vi lånar ut våra bilar till varandra", "Pallar någon att ta ut min syrra på dejt?", "Behöver någon låna pengar räntefritt?", "Lämnar landet, båten måste bort (gratis)" samt "Ärvde konstiga frimärken från 1800-talet, pallar inte spara, nån som vill?"
Citera
2009-06-12, 02:15
Bannlyst
Jag skiter väl i laidback forumet, jag är ju intresserad av passwords
Citera
2009-06-12, 02:23
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Edit; Ännu klarare för er... Jag ber någon ställa något åt mig i ett forum jag inte kan komma in på
Det tror jag blir svårt. Det skulle ju innebära att du måste posta ett password-request utanför "password"

Skriver du exempelvis: "kan någon hitta ett password till xxxx" så blir ju den tråden felplacerad och därmed raderad.

Så det går nog inte. Men avvakta gärna besked av moderator.
Citera
2009-06-12, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Det tror jag blir svårt. Det skulle ju innebära att du måste posta ett password-request utanför "password"

Skriver du exempelvis: "kan någon hitta ett password till xxxx" så blir ju den tråden felplacerad och därmed raderad.

Så det går nog inte. Men avvakta gärna besked av moderator.

Jo men .... Om man får göra så, då ska man kunna lösa det på något sätt.
Gömma sig i p.m är ju det smartaste, men vem fan vill ställa något åt en ?
Citera
2009-06-12, 10:46
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Jo men .... Om man får göra så, då ska man kunna lösa det på något sätt.
Gömma sig i p.m är ju det smartaste, men vem fan vill ställa något åt en ?
Nej du kan inte posta passreqs utanför pass för det blir som tidigare påpekats ot. PM har inte mycket regler så där kan du göra i princip vad du vill så lännge du inte kränger narkotika eller hotar någon.
Citera
2009-06-12, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Nej du kan inte posta passreqs utanför pass för det blir som tidigare påpekats ot. PM har inte mycket regler så där kan du göra i princip vad du vill så lännge du inte kränger narkotika eller hotar någon.

Ser man på, ser man på , Thanks
Jag vet att man kan göra det via p.m, men man måste ju hitta någon först som vill göra det åt en , det är ju där den svåra biten ligger utan att felposta/hamna OffT ...
Fan vad krångligt
Senast redigerad av Ingenf4ntasi 2009-06-12 kl. 16:19.
Citera
2009-06-12, 17:43
Medlem
MajkenMajkens avatar
Citat:
Ser man på, ser man på , Thanks
Jag vet att man kan göra det via p.m, men man måste ju hitta någon först som vill göra det åt en , det är ju där den svåra biten ligger utan att felposta/hamna OffT ...
Fan vad krångligt

Har du inte just gjort en sådan tråd åt dig själv?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in