Citat:
Ursprungligen postat av MajkenMajken
Jag förstår alldeles utmärkt hur du menar. Det jag menade var att nu har du uppmärksammat oss alla på din önskan.
Sen kan jag tycka så här:
Passwordforumet är vad jag vet ett forum där användare här delar lösenord till olika porrgrejer. För det första kan jag inte se hur man kan vara i så akut behov av lösenordslåst porr som du verkar vara. Men to each his own...
För det andra så finns det, antar jag, en anledning till att man ska ha kommit upp i en viss postcount och ha varit medlem en viss tid. Om användare som ännu inte kommit dit i tid och otid startade trådar, i säg "Övrigt - sista utvägen" så skulle hela grejen med ett villkorat forum fallera i ganska hög grad.
I övrigt önskar jag dig lycka till i porrjakten.
Edit: I övrigt två så ber jag om ursäkt för mitt snorkiga tonfall
lösenords låst porr är inte det jag strävar efter, utan mer lösenord till låsta program, t.ex Microsoft Office (kalla mig tönt haha

)
Men grejjen är, om någon nu t.ex vill hjälpa mig och läser denna och postar ett inlägg och säger följande:
"Hej ingenf4ntasi, jag har läst din trådstart och kan tänka mig hjälpa dig och posta en trådstart som du inte kommer in på"
Då är det det emot flashbacks regler på något sätt.
Givetvis kunde de ju postat via p.m men anledningen att jag inte säger "posta via p.m om ni vill hjälpa mig" är för att jag inte vill bli varnad/avstängd.
Till Mod. OBS! Jag har som sagt inte bett någon användare att posta någotåt mig officiellt, möjligtvis passivt, men det går att diskutera.
...
...
...
...
Jag är rätt berusad och fick inget ligg ikväll