Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Ja. En användare som ränner om kring på forumet och sammankopplar konton utan belägg, lär ändå bli trollförklarad och KFK:ad vad det lider. Och har det ingen bäring i diskussionen så är det ju dessutom OT.
EDIT: Detta är väl egentligen ingen stor fråga. Jag tycker bara att det är så oändligt mycket värre att sammankoppla fysiska personer med konton och att straffsatsen skulle vara betydligt lägre för sammankoppling av två konton. En liten "fy på sig" borde räcka.
När folk postar med flera användare i samma tråd för att vinna retoriska fördelar. Exempelvis.
Eller när man verkligen hatar någon och vill jävlas

Jag tycker faktiskt att det är en ganska viktig fråga. Antag att jag har två konton, varav
Carl Hamilton är det ena kontot och att jag har varit helt öppen med att jag i verkligheten heter Johan Falköga. Låt oss vidare säga att jag har en chefspost inom ett större företag inom finansvärlden.
Jag har även en smurf och skriver om vad som händer bakom kulisserna i finansvärlden och det tycker en massa medlemmar är jättebra och spännande. Helt plötsligt sammankopplar du Carl Hamilton med min smurf och katastrofen är ett faktum eftersom CH = Johan Falköga... Du har bara kopplat ihop två konton, men i verkligheten har du outat mig IRL.
Lite tillspetsat, men det är bara för tydlighetens skull.