2009-06-11, 11:00
Avslutad
Flyttas till Psykologi o psykiatri...
Citera
2009-06-11, 18:14
Medlem
t0rsks avatar
Take your boy of them drugs! Wtf? Om något så ge honom något som han kan lugna ner sig på? Inte cb, men kanske svag opiat? Men jag tror inte droger är en lösning på den gubbens problem. Var en riktig kompis och säg att han ska ta det lugnt ett tag.
Citera
2009-06-11, 19:59
Medlem
santacls avatar
För det första är det ganska obvious att du inte är över 15. För det andra är det den som skriver som är personen själv som knarkat som en en rikspundare. För det tredje är den som skrivit det här en tomte.

" och under alla dom är 3 dagarna så hörde han riktigt mörk darkspsy och progg " ...

Ok att det är sjukt dålig musik men sen när får man psykoser av psy-trance ?

Nästan snudd på årets humor tråd det här.
Senast redigerad av santacl 2009-06-11 kl. 20:08.
Citera
2009-06-11, 20:45
Medlem
backmeisters avatar
har en nära vän som fick en psykos när vi var mindre(14 år typ). jag hittade en piller burk hemma som jag tog med på fest och vi satt och drack osv. sen berättade jag att jag hade den så vi proppade i oss 9 piller var på ca 2 timmar, inget hände. vi gick hem och morgonen där på fick jag ett samtal där det var min kompis mamma som ringde från 7an på sjukhuset. då hade han fått en psykos och hon ville veta vad han hade tagit. jag sa ju så klart vad det var då jag var rädd att han skulle dö. då visade det sig att det var parkinson tabletter.(vet inte vad dom gjorde i vårat medicin skåp då ingen av oss har parkinson) han satt och pratade med massa troll i en kanot i ca 2 dygn på sjukan. efter ca 3-4 dagar kom han hem återställd. något lättad jag blev.... aldrig varit så rädd i hela mitt liv...

så jag säger, åk in med karln på akuten och berätta vad som hänt så han inte fastnar i psykosen...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in